Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

Gambar kursus-kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

102_3061

102_3065

102_30753

102_30692

BERMINAT SILA HUBUNGI : 019-236-1080 ( syukrilan ).

77 Responses to Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

  1. Shah says:

    Salam..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan April 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan April ini.Saya berminat.

    Sekian .
    Terima KAsih
    Mohd Shahreen Hj Saikhani
    0122574058

  2. hj din says:

    ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4 ini..hp 0129011678

  3. hafizi says:

    salam. bulan 5 ada tak kursus pembenihan n penternakan keli ni. kalu ada tolong sms saya 012-2687549. hafizi

  4. Mohd Hamdan says:

    Saya ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4-5 ini..

    hubungi saya
    012-6347835
    email : hamscleo@yahoo.com

  5. abu ubaidah says:

    saya ingin menyertai kursus penternakan ikan keli nie, saya nak yang kalau boleh kursus dalam bulan 5-6
    tolong inform jika ada 019-4424658

  6. azuri says:

    Boleh berikan tarikh kursus pembenihan ikan keli untuk bulan May dan June.

    Terima kasih

  7. shahril says:

    saya berminat untuk menyertai kursus yang dianjurkan oleh pihak tuan.sila hubungi saya di nombor 0126695425

  8. Siva says:

    Salam Sejahtera..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan Jun ini.Saya berminat.

    Sekian…
    Siva
    016-2057326

  9. ALIAS says:

    saya berminat untuk menyertai krusus yang krusus peternakan ikan keli,adakan diadakan krusus pada bulan JUN. jika ada boleh hubungi saya 017 6176040

  10. eliana elias says:

    salam.. saya baru je abes degree dan sgt berminat untuk menyertai kursus ikan keli nih memandangkan kt kampung mak saye ade 1 kolam terbiar… so, sy bercadang nak join kursus pada bulan jun 2009 nih.. sila email sy tarikh, mase, dan tempat serta segala maklumat yg terperinci mengenai kursus ini.terima kasih..

  11. RAMDAN SERAN says:

    kursus di sabah bila diadakan

  12. jiwa says:

    saya berminat untuk menyertai kursus peternakan dan pembenihan ikan keli, pada bulan JUN atau bila-bila tahun 2009. jika ada boleh hubungi saya 0125963619

  13. yana says:

    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini di daerah gemas.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh dan tempat terkini Kursus pada Bulan Jun ini.

  14. faisal says:

    bila kursus akn diadakan di negeri sembilan?
    jika ada sila hantarkan tarikh,tempat dan masa kpd saya…

  15. ima says:

    suami saya juga berminta hendak menyertai kursus penternakan ikan keli..boleh pihak tuan hantarkan email jadual kursus bagi bulan jun secepat mungkin??

  16. NOR EMEROS ROSLE says:

    saya dan suami berminat nak menyertai kursus penternakan ikan keli ni…boleh berikan kami jadual-jadual kursus yg akan diadakan sepanjang thun 2009. kalo boleh yang berdekatan sekitar selangor..
    terima kasih..
    sila hubungi saya di 013-7278178 (amy) atau 019-3080159 (Herman)

  17. benihkeli says:

    Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada:

    Tarikh: 14.06.2009 ( Ahad ).

    Tempat : Bangi< Selanor.

    Yuran : Rm 250.00 Seorang .

    Berminat sila hubungi : 0126785878 ( syukrilan ).

    • Amir Erfan says:

      Berapa lama kah kursus ini?

      • Pak Lah says:

        saya pak lah dari kdiang ingin menyertai kursus pembenihan keli bila agaknyanya akan diaddakan lagi kalau ada jadualnya lagi bagus poleh programkan. di jitra adakah kursus dijalankan.

        kepada siapa saya nak hubungi

        terima kasih
        rigard

  18. aa says:

    sy bminat dgn kursus ini. bole bg sy info yg lbih teliti mngenai kursus yg akan di adakan ini.

  19. rizal says:

    sy ingin menghadiri kursus ini,boleh ke sy dpt kn tarikh kursus utk bulan jun dan julai..terima kasih

  20. saya sangat berminat dengan khusus ternakan ikan keli,,jika ada bagitau saya..no saya 0172139011

  21. Amir Erfan says:

    Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan keli ini , tolong hubungi saya di 018-3662674 jika ada kursus bila bila masa sahaja

  22. jan says:

    salam…..

    Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan ikan keli untuk bulan julai – ogos.Sebarang maklumat sila emailkan pada email saya:aziean86@gmail.com

  23. prandey says:

    saya berminat hendak mengikuti kursus penternakan dan penghasilan benih ikan keli ini.ada tak kursus ini dalam bulan 8-9..kalo ada boleh tolg emilkan saya or tel kat.0198915599 tq.

  24. tina jeffrey says:

    Berminat untuk mengikuti kursus ternakan & penghasialn benih ikan keli.

    Tolong email saya jadual yg terdekat

  25. nazri says:

    bila lagi akan diadakan kursus ternak ikan keli di negeri sembilan pada bulan julai ini. T Kasih.

  26. zul says:

    saya berminat menyertai kursus keli di kuala lumpur.sila email saya jadual yg terdekat.

  27. saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 nie ada tk kursus yg leh sy pergi kt perlis,kedah atau p.pinang nie??kalau ada tipon sy di 0174422651 tolong yer….

  28. Anuar bin Mohamed says:

    saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan secara aruhan,sekiranya ada..boleh tak hubungi saya 019-6297074…….

  29. Mohd Irwan Ghazali says:

    saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan air tawar,phone saya 0133185544 Shah Alam

  30. haziqah says:

    saya masih student and ingin menternak ikan keli….saya nak tahu jadual terkini dan tolong emailkan di email saya….
    haziqah_hamid@yahoo.com

  31. zaamrey says:

    saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 atau waktu terdekat nie, ada tk kursus yg leh sy pergi kt kawasan Selangor nie??kalau ada tipon sy di 0102664206 atau email zaamreymn@gmail.com

  32. mohd rizul says:

    saya berminat untuk mengikuti kursus ternakan ikan keli dalam bulan oktober ni, kalau boleh sekitar kawasan penang & kedah aje

  33. bleh saya dapatkan business plan untuk memeulakan perniagaan ikan keli

  34. erwan says:

    askom…
    sya ingin bertanya.. sekiranya sya mengikuti kursus ini..
    bagaimana dengan pasaran ikan keli tersebut..
    adkah pihak tuan yg akan memungut hasil setelah matang @ saya sendiri yang perlu mencari pasaran..
    sekian..

    • benihkeli says:

      Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada: Tarikh : 04.10.2009 ( Ahad ). Tempat : Batang Berjuntai, Kuala Selangor. Yuran : Rm 250.00 ( Seorang ). Berminat Sila msg Nama, Tempat Tinggal & No. Pone Ke No : ~ 012-6785878 ( syukrilan ). Ikan Kita Boleh Beli Namun Harganya Murah Sedikit Kita Akan Ambil. Layari Laman Maya : http://www.benihkeli.wordpress.com

  35. shahril says:

    salam…
    saye berminat untuk menyertai kursus ini..,
    bila ia akan diadakan dan berapa kos utk serta…?
    013-2642414

  36. nurul wahida binti shamsuddin says:

    saya ingin menyertai khusus penternakan ikan keli. bolehkah saya mengetahui bila khusus ini akan dijalankan lagi

  37. hanie says:

    tak ada kursus keli di kawasan johor ke? saya berminat untuk menyertai kursus ternakan keli

    • benihkeli says:

      salam kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan keli Pada :

      Tarikh : Setiap hari ahad.

      Tempat : Kuala Selangor Sahaja.

      Yuran : rm 250.00 ( seorang ).

      Berminat sila msg saya : 0126785878 ( syukrilan ).

  38. man kepap says:

    salam..selain hari ahad,ada tak??dan selalunya berapa kali seseorang tu patut menghadiri kursus seperti ini??

  39. farikh says:

    Salam… saya berminat utk mengikuti kursus pembenihan & palet rumusan.
    bila jadual kursus bagi dis09 & jan10 di adakan?
    tq reply

  40. Shuhairil says:

    Assalamualaikum…

    Saya nak tanya, ada tak plan untuk kursus pembenihan kat Kedah untuk tahun 2011…

  41. mohd nizam b.md noor says:

    assalamualaikum
    saya nak tnye kursus ternakan ikan keli utk bulan april ada x..bila..lokasi..saya tinggal kat bdr tun razak..tq

  42. Nor Hazman b Mazlan says:

    Saya berminat untuk menghadiri kursus penternakan ikan keli yang dianjurkan oleh pihak Tuan. Harap dapat beri maklumat lanjut tentang jadual kursus tersebut untuk sepanjang tahun 2011. Saya berasal dari Ampang, KL. Terima kasih. Tel. : 012-785 5033

  43. Lan says:

    sesiapa yang beminat untuk belajar pembernihan ikan air tawa boleh datang ke KP AQUATIC & MARKRTING. Kami menyediakan kursus pembernihan ikan air tawar…….membincangkan masalah yang di hadapi oleh penternak kami boleh cuban membantu….hubungi saya Lan di 019 2099806 /019 2870189

  44. Mohamad says:

    saya sangat-sangat berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli. Boleh tak pihak tuan menghubungi saya untuk kursus pada bulan 9.2011. No. tel saya 0124487195

  45. Nakal Syafiq says:

    sy ingin mngikuti ksus yg d twarkan,tp adkah kusus ini d buat d kota bharu kelantan

  46. BERMINAT MENYERTAI KURSUS PERTENAKAN IKAN KELI

  47. saya berminat untuk menyertai kursus menternak dan benih ikan keli..Sesiapa yang ada menjalankan kursus tersebut sila hubungi atau tinggalkan maklumat ke 019-3766100 (wan)

  48. Nurdin Danur says:

    Asllkum.saya berminat menyerti kurusus pertenakan ikan keli bila di ada kan di p.penang

  49. adam bin abu bakar says:

    kursus di johor bahru ada x..
    saya berminat nak sertai kursus ini

  50. wan says:

    sy student kt perlis..ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat d perlis? sgt2 berminat..mintak tolong sgt2…asap..(0148344120)

  51. acong says:

    salam ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat kl/ selangor? sgt2 berminat nak belajar…

  52. faizal hashim says:

    salam……..sy ingin dptkn kursus ikan keli/ikan air tawar,boleh emelkan jadual kursus/ bayaran pendaftaran/tempat kursus dll pasai kursus…dlm perancangan nk mengusahakan bisnes nie……( emel : matjai85@yahoo.com @ tel: 017451 7630 ) terima kasih…….

  53. ida says:

    mcm mana nnk sertai krusus penternakan?

  54. zarifah binti jahaya says:

    As salam,

    Saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli.
    Bila akan diadakan?
    No. te. 012-4438024

    terima kasih.

  55. fendy says:

    sy berminat nk g kursus ternakan keli . . kalo ade kursus taun ni bg taw sy k . . ni no sy 0178472556

  56. Harun Yaakob says:

    saya berminat untuk menternak ikan keli.. harap dalam bulan oktobr 2012 harap emel jika ada kursus nanti.

  57. ariffin b abas says:

    saya hendak tanya berapa bayaran masuk kursus menternak ikan keli,tempat kursus dan berapa lama, email saya

  58. mary tan says:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di tawau, sabah.
    mary tan 017-863-4152

  59. johny says:

    bila ada krusus pembenihan keli 2013””kalau ada hubungi saya 0195322809 joh

    • benihkeli says:

      Makluman…kursus sudah lama ditangguhkan dan mungkin tak ada lagi kursus diadakan, sekarang saya memfokuskan bagi pengeluaran ikan keli, saya nasihatkan agar tuan/puan belikan sahaja benih ikan keli bagi memulakan penternakan ikan keli, untuk menghasilkan benih ikan sendiri memang agak sukar, ini pengakuan ikhlas saya, jadi memang jadi tapi tak banyak benih yang hidup, untuk menjalankan kerja2 pembenihan ikan keli yang sebetulnya kita perlu ada banyak kemudahan seperti, tanah yang mempunyai sistem air yang baik dan berpasir. maaf ini cuma saranan saya sahaja dan tidak ada niat saya untuk menakutkan perjuangan baik encik dalam menghasilkan benih ikan sendiri. saya juga mengalami kesulitan sebegini.

  60. anasmj says:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

  61. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

    • azrul says:

      klu saya nak dapat kan pallet untuk ikan keli (katak). boleh sms pada berapa harga untuk setiap 20kg. klu boleh dapatkan pallet katak sms saya :- 013-3434427

  62. nizam says:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan atau terngganu..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139608609 – nizam

  63. fais says:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di terngganu..klau ad bleh sms sy no hp 0145007834-fais

  64. nizam says:

    nizam on Mac 25, 2013 at 1:47 pm said:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan, terngganu, selangor n.sembilan atau melaka..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139085454 atau email nzam_10@yahoo.com – nizam
    Reply ↓

  65. kamarul zaman says:

    di kawasan johor dimana lokasi untuk menyertai kursus dan pembelian induk keli…spesifik nya batu pahat kluang…

  66. Khairul Anuar says:

    As Salam & Salam Sejahtera…Saya berminat untuk mengikuti Kursus Penternakan Ikan Keli..Jadi, saya ingin bertanya…pada tahun 2014, bila akan diadakan kursus ternakan ikan keli. Area Lembah Klang.. or Perak…Klau ada bleh sms saya no hp 0132857988 atau email khairul88.anuar@gmail.com – Khairul Anuar

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s