Hubungi Kami

SNR AGRO ENTERPRISE

No.29b, Kg. Tun Abd. Razak,

44000 Kuala Kubu Bharu,

Hulu Selangor, Selangor Darul Ehsan.

Phone :  019 236 1080  ( syukrilan ).

Email: syukrilan@yahoo.com

benih-keli1

Ni gambar saya gan anak saya, nama saya syukrilan, kerja sebagai badan beruniform. menjalankan perniagaan ternakan keli sudah hampir 6 bulan sebagai perniagaan di masa lapang menampung kehidupan keluarga.

Tujuan saya mewujudkan Laman Blog ini adalah ingin mencarikan pendapatan sampingan, di samping Laman Blog ini juga boleh di jadikan tempat rujukan kepada penternak-penternak keli yang baru dan yang sudah bergelar otai-otai.

Selain dari itu saya juga menyedikan berbagai-bagai perniagaan kepada anda semua. Sebenarnya hidup di dunia ini kita perlu mencari pelbagai-bagai perniagaan untuk meneruskan hidup yang semakin mencabar ini.

17

Ini dia isteri saya, gambar ini diambil di sungai peretak, kuala kubu bharu,selangor.

Sila lihat Laman Blog Perniagaan yang anda suka..

1. http://www.syukrilan.wordpress.com ( Lintah )

2. http://www.burungwalit.wordpress.com ( Industri sarang burung walit ).

Alamat Projek saya :

No.29b, kg. tun abdul razak, 44000 kuala kubu bharu, hulu selangor, selangor darul ehsan.

Pone :  019 236 1080  ( syukrilan ).

No.Tel Baru : 012-9438140 ( syukrilan ).

e-mail201

Email : syukrilan@yahoo.com

Banyak site saya tak sempat nak update sebab sibuk dengan ikan keli, harap maklum.

4. Ikan Keli - http://kelikkb.blogspot.com/ ( Blog Baru Saya )

page_construction1

46 Responses to Hubungi Kami

  1. ahmad fuad abd hadi says:

    cari
    benih ikan puyu

  2. yus says:

    saya brminat sgt untuk menternak ikan keli tlg bg saya tip mcm mana untk sy mulakan perniagaan ni… sy juga sentiasa terlepas hadiri kursus..

  3. benihkeli says:

    Nanti saya emailkan….
    syukrilan@yahoo.com

  4. BFR says:

    Syarikat kami ada menjual tangki ikan fiber. Jika berminat boleh hubungi kami di talian 03-4023 0115.

  5. jiwa says:

    Saya sedang mencari pembeli ikan keli .Jika berminat boleh hubungi saya di talian 012-5963619

    • azliza says:

      Kami mencari pembekal untuk produk laut dan air tawar dalam kuantiti yang banyak untuk setiap bulan iaitu sekurang-kurangnya 10 ribu setiap bulan.Jika anda adalah pengusaha/pemborong produk seperti pelbagai jenis ikan laut dan air tawar dan produk lain yang berkaitan sila hubungi kami di n.azliza79@gmail.com

  6. afiqdwish says:

    qhaila ent-pembekal pelbagai tangki-fibre/poly/plastik,
    harga boleh runding
    berminat call-0125598293-hamdan atau layari http://qhaila.webs.com

  7. LAN says:

    sape ada keli 3-4 ekor sekilo?

  8. Airel says:

    saya dari Brunei, sedang mencari sejumlah besar anak-anak ikan air laut,kurapu,ikan puteh,ikan merah,siakap etc

    pls contact me Airel at +6738115400 / qwinkz@hotmail.com

  9. AZLINDA says:

    assalamualikum….

    saya menjual anak benih keli saiz 1-2 1/2 RM0.035, 2 1/2 – 3 RM0.10 dan 3-4 RM0.15 per ekor…

    ikan keli 100 % pallet ambil secara borong RM3.50. secara bukan borong RM5.00 PER KG… bekalan ada lebih kurang 15 tan.

    Selain itu juga palet RM49.00, Mug ball u kolam ikan, em…..

    sebarang urusniaga atau pertanyaan boleh hubungi linda 019-6763617

    harap penternak yang lain jaga harga pasaran dan bagi makanan yang halal…..

    sekian terima kasih…….

  10. hafizh says:

    sy ada anak ikan keli sebyk 21 ekor sy ingin menternak dan membekal ikan 2 tp sy tidak tau mcm mana nk lakukan.blh ajar sy?

  11. khairul says:

    sedara bolh tolong saya carikan pembekal benih baung tak… kalu bolh yg dekat perak… klu takda kat luar perak pun bolh lah… tQ kalu nak sms ni no pon saya 0166650174

  12. fairuzi says:

    mcmn nk dptkn kanvas utk bela ikn keli..brp harga nya mengikut saiz?

  13. Adnan Nordin says:

    Salam, saya dari Johor Bahru, Johor sedang mencari pembeli ikan keli di kawasan Johor Selatan. Berminat e-mail ke : nandec_64@yahoo.com atau hub. : 016-7319415

  14. nathan says:

    saya menternak ikan puyu dan kini mencari pembeli. Berminat hubungi saya – 016-5591417 atau email: vjrtdg@yahoo.com.sg

  15. solihin says:

    saya mempunyai benih ikan keli bersaiz 4 inci dengan jumlah yang banyak, dan sekarang saya mencari pembeli-pembeli benih ikan keli..
    harga mmg sangat bepatutan,
    xpercaya boleh cuba dulu.
    pada siapa yang berminat boleh contact
    saya di no. 012 3095978 @ email sldesaresources@gmail.com..
    insyallah, cuba dulu…

  16. khairudin says:

    ada sesiapa nk beli ikan keli 1kilo 3.50,tlng hubungi sy dgn segera 0176028343 SKRG!!!!

  17. megaa says:

    saya menternak ikan puyu dansaya sedang cari pembeli pada hujung bulan februari.berminat hubungi saya 013-2577030

  18. nami says:

    salam..sy bru nk berjinak2 dlm bidang ney…blh tlg bg pabduan cm pelan perniagaan,mane nk cari benih berkualiti,makanan,modal permulaan,eyc

    mekasih

  19. Fazil Ahmad says:

    Tangki Ikan Fibre, Filter Fibre untuk keli, tilapia, udang, kap/koi dsbnya… banyak pilihan dengan harga yang sangat menarik, saiz 20 kaki diameter pun ada. Layari http://www.terajufibre.webs.com atau 012-5216388

  20. michael says:

    saya tengah cari ikan keli di kuching.sila hubungi saya di hp 0146827840.

  21. Muhammad Khairul says:

    Sesiapa Yang Berminat Nak Menyambung Menternak ikan Keli Yang Hampir Matang Tolong Hubungi Saya Ditalian 0133195699-Khairul Kerana Saya Dah Malas Nak Menternak Lagi.Lokasi Di Felda Bukit Besar Johor.Pernah Diwawancarakan Di Malaysia Hari Ini Dan Juga Wanita Hari Ini.Akan Datang Di TV1 Jam 6ptg Pada 17/11/2010.Harga Boleh Dirunding Dan Jumlah Ikan Keli Sebanyak 25000 Ekor.Pengangkutan Sendiri.Harga Pembukaan Ialah Rm2.20 Sekilo.Sekian Terima Kasih.

  22. lan says:

    salam,sesiapa yang berminat untuk membeli benih keli sila lah hubungi saya,0123745310,lan,saiz:2 inci rm 8 sen,3 inci rm 10 sen

  23. Zamri Murad says:

    Salam…
    En Lan … org tua saya ada mengusahakan ikan keli di Kulim, Kedah … dia berpesan pada saya untuk berjumpa dengan En Lan untuk mendapat sedikit petua untuk membuat anak benih ikan keli … harap En Lan dapat membantu saya untuk perkara ini … apa-apa nanti saya akan call En Lan di no talipon yang tertera ..

    Zamri
    Kulim Kedah
    [ zamri_murad@yahoo.com ]

    • benihkeli says:

      saya boleh bantu namun en zamri menghadapi masalah tersebut, tapi saya tahu masalah dari segi mana en maksudkan…?? pembenihan ikan keli, atuhan,pemakanan..?? sekiranya tidak keberatan boleh send msg kepada saya di no tel : 019-236-1080 ( syukrilan ).

      • Zamri Murad says:

        Salam ..
        Dalam bulan Jan 2012 nanti saya akan berjumpa En Lan untuk perkara diatas …antara petua dan nasihat yang saya akan dapatkan dari En Lan adalah :-

        1- Cara nak mengenali ikan keli jantan dan keli betina
        2-Bahan untuk suntik keli betina
        3-Keluarkan sperma keli jantan
        4-Setelah selesai pembenihan .. cara untuk menjaga

        dan seterusnya … jumpa lagi ..

      • benihkeli says:

        maknanya encik nak berkursus lah ni…insyaallah boleh..buat masa sekarang ni musim hujan proses pembenihan ikan keli terpaksa ditangguhkan dulu…kita nak biar cuaca itu panas lah baru sesuai buat pembenihan ikan keli….

        ________________________________

  24. jani says:

    assalammualikum kepada penternak ikan keli atau ikan puyu saya ada menjual makanan ikan keli dan puyu berasaskan daging ayam.lembu.kambing harga rm 39.00 untuk 18>20 kg boleh hubunggi saya 0163448990 jani,, daging ikin tambah sedap dan air tidak berbau hanyir,,

    • Zamri Murad says:

      En Jani berada dimana sekarang ? Dikawasan Lembah Kelang kah atau di kawasan saya [Kulim, Kedah]

      Sekiranya saya perlukan bekalan tu .. adakah boleh saya dapatkan di kawasan saya ??

  25. achik says:

    Sy menternak ikan air tawar talapia merah talapia gift puyu haruan patin dan keli..sebarang pertanyaan bleh hubungi sy 0192080311 farid ,lokasi selayang

  26. syah says:

    Benih ikan tilapia n keli di johor utk DIJUAL….

    Kg kopok baru, pasir gudang… 019 5144239 syah

  27. anasmj says:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

  28. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

  29. syah says:

    Benih ikan air tawar utk DIJUAL…..keli, tilapia, puyu, haruan dll… dan anak ayam kacukan….

    Tempat :-): kg kopok baru, pasir gudang, johor…. 019 5144239 syah

  30. ubay recources says:

    Tanah 2 ekar untuk disewa sesuai untuk aktiviti penternakan dan pertanian di TANAH UBAI, PEKAN PAHANG. Sila hubungi saya 0133798982

  31. sharum says:

    salam. saya. membekalkan benih keli pada harga murah 5 sen benih 2 inci. kepada Yang berminat boleh hubungi sharum 0194605157 . pendang. benih sentiasa ada.

  32. ejam says:

    ikan siakap sangkar anggaran berat 500g hingga 1kg,, area kota tinggi,, kuatiti dlm 500 ekor,, berminat bole call 0177381193

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s