induk keli, import eksport ikan keli, syarikat penternakan ikan keli polytank, keli dan makanan, harga makanan keli..

Posted: Januari 26, 2009 in 1

induk keli anda boleh lihat dalam laman blog ini, saya ada post kan dalam laman blog ini.. untuk membuat pembenihan kita kena pastikan induk betina betul-betul matang untuk dibuat benih kerana induk jantan akan dibedah nanti, sekiranya benih betina belum matang maka anda akan mengalami kerugian kerana telur yang di lirit tidak akan menjadi.

import eksport ikan keli dulu saya ada perolehi no pone seorang pembeli dari kuala lumpur yang inginkan 20 tan seminggu keli untuk di eksport ke luar negara katanya lah..

diwaktu itu saya belum ada keli yang banyak saya terpaksa past gan member saya tapi kini tak dengar berita dari kawan saya. Nak kata bagi komisen pun tak ada. apa boleh buat tak ada rezeki.

keli dan makanan ada boleh dapatkan maklumat dari laman blog ini, untuk pengetahuan harga ini ada telah di naikan  harga kos penghantaran telah pun dikira sekali, sekiranya anda inginkan harga yang murah sila datang sendiri ke lokasi penternakan kami. kami ada menjual makanan keli (palet) serta ubat pembenihan sekali.

harga makanan ikan keli kami boleh bagi murah kepada anda sekiranya anda datang sendiri, kos penghantaran anda kena tanggung sendiri.

sekirannya anda berminat sila emailkan kepada saya syukrilan@yahoo.com

Komen-komen
  1. Wan berkata:

    Salam, saya wan (0136902269) ada membekalkan makanan ikan dengan harga termurah. 20 kg RM 38.50 saiz 3 mm. terapung n berkualiti. packing printed zak. Jemput datang ke kedai saya di Tanjung Malim (500m dari tol) untuk pilihan mengikut keperluan. Stok sedia ada. Sila hubungi saya di talian 0136902269. tk

  2. keli oh keli berkata:

    MAKANAN IKAN KELI JIMAT KOS!!!

    Dapatkan bekalan terus dari kami :

    Makanan ikan keli HANYA RM 1 per KG.
    ……1 beg 25 kg = RM 25

    Kompleks Pengumpulan Ladang FAMA,Merbau Kudung,13800 Sungai Dua,Pulau Pinang.

    hubungi:0174684551(Mus)

Tinggalkan Jawapan

