Vcd Pembenihan Ikan Keli secara Manual 2009.

Posted: Mei 17, 2009 in 1

Salam sejahtera saya ada menjual vcd Pembenihan Ikan Keli secara manual bukan jenis aruhan tapi ianya dilakukan secara manual.

Vcd dah siap tapi visual tidak berapa jelas maka saya tangguhkan di lihat secara jelas di dalam Laman Blog ini.

Harga untuk vcd ini hanyalah Rm 300 kerana visual tidak berapa jelas namun mudah anda faham kerana saya memfokus secara terperinci dan menerangkan secara berulang-ulang supaya anda akan faham.

Untuk pengetahuan semua para pelawat, Teknik Pembenihan Ikan Keli Secara manual tidak pernah diajar didalam Kursus ikan keli yang kami adakan setiap hujung, selalunya kami akan mengajar Kursus pembenihan ikan Keli secara Aruhan yang mana induk ikan keli jantan terpaksa di potong bagi mendapatkan sperm induk tersebut.

Sekiranya tuan-puan serta pelawat semua ingin memperolehi vcd ini dengan cepat maka anda hanya perlu membayar Rm 300.00 sahaja, kerana visual tidak berapa jenis namun anda mudah faham sebab saya menerangkan secara berulang-ulang maka dengan ini harganya agak murah sedikit.

bagi mendapat kan vcd pembenihan ikan keli secara manual ini, anda harus menanti kerana ianya memakan masa sedikit untuk menyiapkannya . Untuk Vcd Pembenihan Ikan Keli Manual saya jual dengan harga Rm 500 ringgit malaysia kerana visual dan ilmu pembenihan ikan keli secara manual amat beharga buat anda semua.

dalam pembenihan ikan keli secara manual anda tidak perlu lagi membunuh induk keli jantan bagi mendapatkan spermnya.jadi ilmu yang hendak saya sampai dan ajar kan anda melalui vcd ini amat beharga dan dengan itu harganya mencecah Rm 500.00 sebuah kerana kualiti visul dan ilmu-ilmu yang tidak  pernah anda dapat maka anda harus beli dengan saya.

Dalam mana-mana kursus pembenihan ikan keli yang akan datang kami hanya mengajarkan pembenihan ikan keli aruhan.

Ilmu pembenihan secara manual ini belum boleh di ajar dalam mana-mana kursus kami kerana penemuan kaedah pembenihan Manual ikan keli ini baru sahaja saya perolehi.

Namun anda tidak  rugi untuk memiliki nya kerana penemuan kaedah ini sudah berjaya menghasilkan benih keli tanpa perlu membunuh ikan keli jantan. ini dapat menjimatkan kos anda bagi melakukan pembenihan akan datang selepas ini.

Sekiranya berminat sila komen kan di bawah ini dan berikan alamat dan sebagainya untuk memudahkan saya menghubungi anda kelak.

Hubungi : 0126785878 ( syukrilan ).

Tinggalkan Jawapan

