Kami Mencari Stok Ikan Keli 50 Tan Sebulan

Posted: November 29, 2009 in 1

Tawaran ini dibuka sehingga 05.12.2009 ( selasa ).

Kami memerlukan bekalan ikan keli organik ( KELI BUNGA ).

1. Tawaran Kontrak 2 Tahun.

2. Berat Ikan 6 Ekor ( perkg ).

3. Kawasan Sekitar Negeri Selangor Darul Ehsan.

4. Harga ditawarkan : Rm 2.50 ( sekilogram ), Makan Palet.

5.Transport disediakan.

= SEKIRANYA ANDA BENAR-BENAR BERMINAT DENGAN TAWARAN DI ATAS MAKA BOLEH LAH MENGHUBUNGI SAYA DI NO 0126785878 ( SYUKRILAN ) =

TAWARAN SELEWAT-LEWATNYA SEHINGGA 05.12.2009 ( SELASA ), SELEPAS TARIKH TERSEBUT TIDAK AKAN DILAYAN HARAP MAKLUM.

Komen-komen
  1. noor berkata:

    a”kum….

    saya nak tnya ada x cawangan di sekitar perak @ ipoh? sbb kakak saya memerlukan pembeli dlm masa terdekat kerana ikan2 keli nyer dah ckup matang utk di jual… jmlah ikan ada lebih kurang 10 ribu ekor utk dijual….

    harap dpt maklm bls dgn segera..

    terima kasih…

  2. tawaran di buka lagi tak?

  3. anak jati sidam kanan berkata:

    SAYA PENETRNAK IKAN KELI DI SABAH ADA TAK PEMBORONG YANG MEMERLUKAN IKAN KELI HBUNGI SAYA MUHAAD SOFR BIN DARUS 0133993709

  4. chemud86 berkata:

    kepada nelayan-nelayan tak kira di semenanjung atau sabah sarawak yang ingin terus menjual hasil tangkapan kepada kami sila hubungi 0193869917 dengan segera untuk perbincangan.Pihak kami memerlu banyak ikan untuk dipasarkan

  5. jarulz berkata:

    boleh untung ke penternak???? makan pallet harga rm2.50. yg mkan bangkai perut ayam pun leh g sampai rm 3.00. tlg la jgn tindaas para penternak

  6. cikgu din berkata:

    saya guru yang ingin membuat projek pravokasional menternak keli bagi kanak-kanak istimewa di sekolah kuala lumpur…

    kepada yang ingin beri peluang kepada kanak-kanak ini untuk menternak ikan keli ini dan membeli balik hasil perternakan ini…

    sila call 012-6858567 ( cikgu din )
    * perlu benih ikan keli dan menjual kembali*
    kami tidak mementingkan keuntungan tetapi untuk melatih kanak-kanak ini untuk berdikari.

  7. Wan berkata:

    Salam, saya wan (0136902269) ada membekalkan makanan ikan dengan harga termurah. 20 kg RM 38.50 saiz 3 mm. terapung n berkualiti. packing printed zak. Jemput datang ke kedai saya di Tanjung Malim (500m dari tol) untuk pilihan mengikut keperluan. Stok sedia ada. Sila hubungi saya di talian 0136902269. tk

  8. nor berkata:

    salam, saya pembeli keli berada dikawasan utara kedah memerlukan stok keli matang harga 2.60-2.80 sekilo, berminat hub no 012 3600074

    • benihkeli berkata:

      Salam dan terima kasih en damai kerana menghantar email kepada kami, maaf kami kerana kaimi sibuk dan lambat balas.

      Stok keli kami tak cukup sebenarnya, musim panas ni benih banyak mati.. Insyaallah jika ada rezeki di lain kali mungkin kami mempunyai banyak stok ikan keli..kami akan menghubungi en.

  9. agrikan berkata:

    Salam, kepada perternak2 ikan keli semua, saya memerlukan stok 1 tan setiap hari dengan harga RM 2.30 untuk jangka masa yg panjang di kawasan Selangor.Tak semestinya ikan yg dibagi makan pellet janji saiz yg kami perlu adalah 5-6 ekor /per kg.Ini adalah peluang keemasan bagi anda semua so jgn lepaskan.Kalau anda berminat, silalah hubungi saya di talian 017-3004551 atau hantar sms kalau panggilan anda tak dijawab.Sekian terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

