Induk Ikan Keli

Posted: Januari 22, 2013 in Pelbagai

Salam sejahtera…., saya ingin tahu, ada sesiapa yang memelihara induk ikan keli disini yang beratnya sekitar 3 kilogram..?? Sekiranya ada menetrnak induk  ikan keli  bunga seberat itu tolong maklumkan dan komen di bawah ini sebab ramai ” Pengusaha Benih Keli ” yang memerlukannya, nyatakan sekali harga per/kg, tempat ( lokasi kolam ) anda dan tidak lupa juga no pone anda diruangan komen di bawah supaya anda mudah di hubungi.

Mohon kerjasama dan semoga ianya memberikan keuntungan kedua dua belah pihak. Apa yang saya tahu begitu ramai yang memerlukan induk ikan keli yang seberat 3kg keatas, sekian terima kasih…

Komen-komen
  1. anasmj berkata:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

  2. Man berkata:

    saya adalah penternak ikan keli. Induk tak ada lagi sebab selalu habis. sesiapa yang hendak tempah mulai bulan 5 2013 bolehb menghubungi saya.
    supply tak putus jikalau beritahu awal. Man 0163319840

  3. mohd norani berkata:

    sya pembekal benih ikan keli,tlpia merah,rohu,jelawat n liko.bminat hbungi sya 0135156358

  4. sinar berkata:

    Saya ada induk keli kampung nak jual dng segera
    suka-suka bela dan sekarang seberat 2-3kg

    berminat hubungi sinar2020@gmail.com

  5. Aira Mazlyn berkata:

    Brother Ikan Keli Putih ada tak…Nak beli terus 5 tan….kalau boleh hujung bulan Ramadan….Supply dekat rumah member….aku punyak bajet RM 12,000…..Ada Apa hal call aku dekat 018-2618902..

  6. Aira Mazlyn berkata:

    Kalau 6 inci lebih 1 tan pun boleh lah…Kalau cam tu 1 kilo tu lebih kurang 12 ekor kan….

    • muhammad berkata:

      Saya ada seekor ikan keli, size lbih kurang 3 – 3.5 kaki. Sesuai dijadikn induk. Ditangkap liar di tasik.

      Beminat sila call/sms ke no 0183865107 (sila sms jika call tidak di jawab).

      Self collect di setapak kuala lumpur.

  7. hairie49 berkata:

    0122771458 saya ada ikan keli untuk dibuat induk tapi sekarang baru 1ekor 1kg….sekiranya encik berminat boleh call saya…atau bila saya ada induk terbaik saya cal encik….no encik berapa..?nama ayie kolam machang kelantan

  8. hairie49 berkata:

    sekarang saya ada ikan keli dalam anggaran 700 ke 800 kg untuk dijual. ikan keli agak besar sedikit dalm 2 dan 3 ekor sekilo..sape2 berminat boleh la hubungi saya call 0122771458…kolam saya di daerah machang…boleh hubungi sementara stok saya masih ada…

  9. spvper berkata:

    Saya ada seekor ikan keli afrika, panjang hampir 3 kaki. Ikan tangkap liar di tasik/ lombong. Nk jual murah je.( xde tmpat nk bela). Nego. Urgent !!

    Berminat kol/sms/whatsapp (sms jika kol tidak dijawab. 0183865107.

    Area kl, pnghataran area kl shj.

  10. azura berkata:

    Saya ada induk ikan keli kampung untuk dijual..berat lebih dr 3kg..boleh call atau wassup sy no tel 01126822980.. Mmg tuk dijual dgn segera kerana ingin bela ikan lain..

Tinggalkan Jawapan

