//
Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

Gambar kursus-kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

102_3061

102_3065

102_30753

102_30692

BERMINAT SILA HUBUNGI : 019-236-1080 ( syukrilan ).

Perbincangan

92 thoughts on “Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

  1. Salam..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan April 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan April ini.Saya berminat.

    Sekian .
    Terima KAsih
    Mohd Shahreen Hj Saikhani
    0122574058

    Posted by Shah | Mac 30, 2009, 5:20 pm
  2. ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4 ini..hp 0129011678

    Posted by hj din | April 5, 2009, 2:12 pm
  3. salam. bulan 5 ada tak kursus pembenihan n penternakan keli ni. kalu ada tolong sms saya 012-2687549. hafizi

    Posted by hafizi | April 15, 2009, 10:29 am
  4. Saya ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4-5 ini..

    hubungi saya
    012-6347835
    email : hamscleo@yahoo.com

    Posted by Mohd Hamdan | April 23, 2009, 3:25 pm
  5. saya ingin menyertai kursus penternakan ikan keli nie, saya nak yang kalau boleh kursus dalam bulan 5-6
    tolong inform jika ada 019-4424658

    Posted by abu ubaidah | April 27, 2009, 5:28 pm
  6. Boleh berikan tarikh kursus pembenihan ikan keli untuk bulan May dan June.

    Terima kasih

    Posted by azuri | Mei 7, 2009, 9:03 pm
  7. saya berminat untuk menyertai kursus yang dianjurkan oleh pihak tuan.sila hubungi saya di nombor 0126695425

    Posted by shahril | Mei 13, 2009, 6:42 pm
  8. Salam Sejahtera..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan Jun ini.Saya berminat.

    Sekian…
    Siva
    016-2057326

    Posted by Siva | Mei 15, 2009, 6:22 pm
  9. saya berminat untuk menyertai krusus yang krusus peternakan ikan keli,adakan diadakan krusus pada bulan JUN. jika ada boleh hubungi saya 017 6176040

    Posted by ALIAS | Mei 16, 2009, 12:11 pm
  10. salam.. saya baru je abes degree dan sgt berminat untuk menyertai kursus ikan keli nih memandangkan kt kampung mak saye ade 1 kolam terbiar… so, sy bercadang nak join kursus pada bulan jun 2009 nih.. sila email sy tarikh, mase, dan tempat serta segala maklumat yg terperinci mengenai kursus ini.terima kasih..

    Posted by eliana elias | Mei 21, 2009, 1:19 am
  11. kursus di sabah bila diadakan

    Posted by RAMDAN SERAN | Mei 21, 2009, 12:38 pm
  12. saya berminat untuk menyertai kursus peternakan dan pembenihan ikan keli, pada bulan JUN atau bila-bila tahun 2009. jika ada boleh hubungi saya 0125963619

    Posted by jiwa | Mei 22, 2009, 4:55 pm
  13. Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini di daerah gemas.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh dan tempat terkini Kursus pada Bulan Jun ini.

    Posted by yana | Mei 22, 2009, 5:02 pm
  14. bila kursus akn diadakan di negeri sembilan?
    jika ada sila hantarkan tarikh,tempat dan masa kpd saya…

    Posted by faisal | Mei 25, 2009, 11:46 pm
  15. suami saya juga berminta hendak menyertai kursus penternakan ikan keli..boleh pihak tuan hantarkan email jadual kursus bagi bulan jun secepat mungkin??

    Posted by ima | Mei 29, 2009, 7:53 pm
  16. saya dan suami berminat nak menyertai kursus penternakan ikan keli ni…boleh berikan kami jadual-jadual kursus yg akan diadakan sepanjang thun 2009. kalo boleh yang berdekatan sekitar selangor..
    terima kasih..
    sila hubungi saya di 013-7278178 (amy) atau 019-3080159 (Herman)

    Posted by NOR EMEROS ROSLE | Jun 2, 2009, 6:16 pm
  17. Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada:

    Tarikh: 14.06.2009 ( Ahad ).

    Tempat : Bangi< Selanor.

    Yuran : Rm 250.00 Seorang .

    Berminat sila hubungi : 0126785878 ( syukrilan ).

    Posted by benihkeli | Jun 3, 2009, 7:35 pm
    • Berapa lama kah kursus ini?

      Posted by Amir Erfan | Jun 10, 2009, 6:33 pm
      • saya pak lah dari kdiang ingin menyertai kursus pembenihan keli bila agaknyanya akan diaddakan lagi kalau ada jadualnya lagi bagus poleh programkan. di jitra adakah kursus dijalankan.

        kepada siapa saya nak hubungi

        terima kasih
        rigard

        Posted by Pak Lah | Oktober 1, 2009, 4:47 pm
  18. sy bminat dgn kursus ini. bole bg sy info yg lbih teliti mngenai kursus yg akan di adakan ini.

    Posted by aa | Jun 8, 2009, 5:47 am
  19. sy ingin menghadiri kursus ini,boleh ke sy dpt kn tarikh kursus utk bulan jun dan julai..terima kasih

    Posted by rizal | Jun 8, 2009, 2:27 pm
  20. saya sangat berminat dengan khusus ternakan ikan keli,,jika ada bagitau saya..no saya 0172139011

    Posted by mohd sollehuddin | Jun 10, 2009, 1:15 am
  21. Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan keli ini , tolong hubungi saya di 018-3662674 jika ada kursus bila bila masa sahaja

    Posted by Amir Erfan | Jun 10, 2009, 6:30 pm
  22. salam…..

    Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan ikan keli untuk bulan julai – ogos.Sebarang maklumat sila emailkan pada email saya:aziean86@gmail.com

    Posted by jan | Jun 24, 2009, 11:32 pm
  23. saya berminat hendak mengikuti kursus penternakan dan penghasilan benih ikan keli ini.ada tak kursus ini dalam bulan 8-9..kalo ada boleh tolg emilkan saya or tel kat.0198915599 tq.

    Posted by prandey | Jun 29, 2009, 9:11 pm
  24. Berminat untuk mengikuti kursus ternakan & penghasialn benih ikan keli.

    Tolong email saya jadual yg terdekat

    Posted by tina jeffrey | Julai 16, 2009, 4:15 pm
  25. bila lagi akan diadakan kursus ternak ikan keli di negeri sembilan pada bulan julai ini. T Kasih.

    Posted by nazri | Julai 20, 2009, 6:51 am
  26. saya berminat menyertai kursus keli di kuala lumpur.sila email saya jadual yg terdekat.

    Posted by zul | Julai 24, 2009, 7:40 pm
  27. saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 nie ada tk kursus yg leh sy pergi kt perlis,kedah atau p.pinang nie??kalau ada tipon sy di 0174422651 tolong yer….

    Posted by mohd shaharri shah bin mat saad | Ogos 7, 2009, 8:44 pm
  28. saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan secara aruhan,sekiranya ada..boleh tak hubungi saya 019-6297074…….

    Posted by Anuar bin Mohamed | Ogos 20, 2009, 3:17 pm
  29. saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan air tawar,phone saya 0133185544 Shah Alam

    Posted by Mohd Irwan Ghazali | Ogos 21, 2009, 2:21 am
  30. saya masih student and ingin menternak ikan keli….saya nak tahu jadual terkini dan tolong emailkan di email saya….
    haziqah_hamid@yahoo.com

    Posted by haziqah | Ogos 25, 2009, 12:11 am
  31. saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 atau waktu terdekat nie, ada tk kursus yg leh sy pergi kt kawasan Selangor nie??kalau ada tipon sy di 0102664206 atau email zaamreymn@gmail.com

    Posted by zaamrey | Ogos 29, 2009, 11:49 am
  32. saya berminat untuk mengikuti kursus ternakan ikan keli dalam bulan oktober ni, kalau boleh sekitar kawasan penang & kedah aje

    Posted by mohd rizul | September 8, 2009, 8:01 pm
  33. bleh saya dapatkan business plan untuk memeulakan perniagaan ikan keli

    Posted by norsyuhada binti sutimin | September 21, 2009, 10:12 pm
  34. askom…
    sya ingin bertanya.. sekiranya sya mengikuti kursus ini..
    bagaimana dengan pasaran ikan keli tersebut..
    adkah pihak tuan yg akan memungut hasil setelah matang @ saya sendiri yang perlu mencari pasaran..
    sekian..

    Posted by erwan | September 25, 2009, 3:12 pm
    • Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada: Tarikh : 04.10.2009 ( Ahad ). Tempat : Batang Berjuntai, Kuala Selangor. Yuran : Rm 250.00 ( Seorang ). Berminat Sila msg Nama, Tempat Tinggal & No. Pone Ke No : ~ 012-6785878 ( syukrilan ). Ikan Kita Boleh Beli Namun Harganya Murah Sedikit Kita Akan Ambil. Layari Laman Maya : http://www.benihkeli.wordpress.com

      Posted by benihkeli | September 28, 2009, 5:47 pm
  35. salam…
    saye berminat untuk menyertai kursus ini..,
    bila ia akan diadakan dan berapa kos utk serta…?
    013-2642414

    Posted by shahril | Oktober 15, 2009, 2:34 pm
  36. saya ingin menyertai khusus penternakan ikan keli. bolehkah saya mengetahui bila khusus ini akan dijalankan lagi

    Posted by nurul wahida binti shamsuddin | Oktober 22, 2009, 3:44 pm
  37. tak ada kursus keli di kawasan johor ke? saya berminat untuk menyertai kursus ternakan keli

    Posted by hanie | Oktober 28, 2009, 3:46 pm
    • salam kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan keli Pada :

      Tarikh : Setiap hari ahad.

      Tempat : Kuala Selangor Sahaja.

      Yuran : rm 250.00 ( seorang ).

      Berminat sila msg saya : 0126785878 ( syukrilan ).

      Posted by benihkeli | Oktober 30, 2009, 3:38 pm
  38. salam..selain hari ahad,ada tak??dan selalunya berapa kali seseorang tu patut menghadiri kursus seperti ini??

    Posted by man kepap | November 2, 2009, 2:26 pm
  39. Salam… saya berminat utk mengikuti kursus pembenihan & palet rumusan.
    bila jadual kursus bagi dis09 & jan10 di adakan?
    tq reply

    Posted by farikh | Disember 6, 2009, 3:31 pm
  40. Assalamualaikum…

    Saya nak tanya, ada tak plan untuk kursus pembenihan kat Kedah untuk tahun 2011…

    Posted by Shuhairil | Februari 10, 2011, 12:31 am
  41. assalamualaikum
    saya nak tnye kursus ternakan ikan keli utk bulan april ada x..bila..lokasi..saya tinggal kat bdr tun razak..tq

    Posted by mohd nizam b.md noor | Februari 22, 2011, 8:05 pm
  42. Saya berminat untuk menghadiri kursus penternakan ikan keli yang dianjurkan oleh pihak Tuan. Harap dapat beri maklumat lanjut tentang jadual kursus tersebut untuk sepanjang tahun 2011. Saya berasal dari Ampang, KL. Terima kasih. Tel. : 012-785 5033

    Posted by Nor Hazman b Mazlan | Februari 23, 2011, 1:34 pm
  43. sesiapa yang beminat untuk belajar pembernihan ikan air tawa boleh datang ke KP AQUATIC & MARKRTING. Kami menyediakan kursus pembernihan ikan air tawar…….membincangkan masalah yang di hadapi oleh penternak kami boleh cuban membantu….hubungi saya Lan di 019 2099806 /019 2870189

    Posted by Lan | Mei 2, 2011, 4:45 am
  44. saya sangat-sangat berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli. Boleh tak pihak tuan menghubungi saya untuk kursus pada bulan 9.2011. No. tel saya 0124487195

    Posted by Mohamad | September 11, 2011, 4:53 pm
  45. sy ingin mngikuti ksus yg d twarkan,tp adkah kusus ini d buat d kota bharu kelantan

    Posted by Nakal Syafiq | September 13, 2011, 9:24 pm
  46. BERMINAT MENYERTAI KURSUS PERTENAKAN IKAN KELI

    Posted by SAPRI BIN SALIHIN | Februari 5, 2012, 2:59 pm
  47. saya berminat untuk menyertai kursus menternak dan benih ikan keli..Sesiapa yang ada menjalankan kursus tersebut sila hubungi atau tinggalkan maklumat ke 019-3766100 (wan)

    Posted by ridzuan kamaludin | Februari 10, 2012, 6:39 pm
  48. Asllkum.saya berminat menyerti kurusus pertenakan ikan keli bila di ada kan di p.penang

    Posted by Nurdin Danur | Februari 14, 2012, 2:36 pm
  49. kursus di johor bahru ada x..
    saya berminat nak sertai kursus ini

    Posted by adam bin abu bakar | Mac 10, 2012, 1:24 am
  50. sy student kt perlis..ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat d perlis? sgt2 berminat..mintak tolong sgt2…asap..(0148344120)

    Posted by wan | Mac 13, 2012, 4:46 am
  51. salam ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat kl/ selangor? sgt2 berminat nak belajar…

    Posted by acong | April 10, 2012, 4:45 pm
  52. salam……..sy ingin dptkn kursus ikan keli/ikan air tawar,boleh emelkan jadual kursus/ bayaran pendaftaran/tempat kursus dll pasai kursus…dlm perancangan nk mengusahakan bisnes nie……( emel : matjai85@yahoo.com @ tel: 017451 7630 ) terima kasih…….

    Posted by faizal hashim | April 11, 2012, 2:33 pm
  53. mcm mana nnk sertai krusus penternakan?

    Posted by ida | April 12, 2012, 9:02 pm
  54. As salam,

    Saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli.
    Bila akan diadakan?
    No. te. 012-4438024

    terima kasih.

    Posted by zarifah binti jahaya | Mei 1, 2012, 10:02 pm
  55. sy berminat nk g kursus ternakan keli . . kalo ade kursus taun ni bg taw sy k . . ni no sy 0178472556

    Posted by fendy | Mei 1, 2012, 10:22 pm
  56. saya berminat untuk menternak ikan keli.. harap dalam bulan oktobr 2012 harap emel jika ada kursus nanti.

    Posted by Harun Yaakob | Ogos 28, 2012, 11:58 am
  57. saya hendak tanya berapa bayaran masuk kursus menternak ikan keli,tempat kursus dan berapa lama, email saya

    Posted by ariffin b abas | November 4, 2012, 7:33 pm
  58. sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di tawau, sabah.
    mary tan 017-863-4152

    Posted by mary tan | November 10, 2012, 5:34 pm
  59. bila ada krusus pembenihan keli 2013””kalau ada hubungi saya 0195322809 joh

    Posted by johny | Januari 26, 2013, 12:05 am
    • Makluman…kursus sudah lama ditangguhkan dan mungkin tak ada lagi kursus diadakan, sekarang saya memfokuskan bagi pengeluaran ikan keli, saya nasihatkan agar tuan/puan belikan sahaja benih ikan keli bagi memulakan penternakan ikan keli, untuk menghasilkan benih ikan sendiri memang agak sukar, ini pengakuan ikhlas saya, jadi memang jadi tapi tak banyak benih yang hidup, untuk menjalankan kerja2 pembenihan ikan keli yang sebetulnya kita perlu ada banyak kemudahan seperti, tanah yang mempunyai sistem air yang baik dan berpasir. maaf ini cuma saranan saya sahaja dan tidak ada niat saya untuk menakutkan perjuangan baik encik dalam menghasilkan benih ikan sendiri. saya juga mengalami kesulitan sebegini.

      Posted by benihkeli | Februari 1, 2013, 8:04 pm
  60. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

    Posted by anasmj | Februari 15, 2013, 1:09 pm
  61. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

    Posted by khairul anasmj | Februari 15, 2013, 4:33 pm
  62. sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan atau terngganu..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139608609 – nizam

    Posted by nizam | Mac 25, 2013, 1:47 pm
  63. sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di terngganu..klau ad bleh sms sy no hp 0145007834-fais

    Posted by fais | Ogos 19, 2013, 12:50 pm
  64. nizam on Mac 25, 2013 at 1:47 pm said:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan, terngganu, selangor n.sembilan atau melaka..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139085454 atau email nzam_10@yahoo.com – nizam
    Reply ↓

    Posted by nizam | September 9, 2013, 3:18 am
  65. di kawasan johor dimana lokasi untuk menyertai kursus dan pembelian induk keli…spesifik nya batu pahat kluang…

    Posted by kamarul zaman | Oktober 8, 2013, 12:05 am
  66. As Salam & Salam Sejahtera…Saya berminat untuk mengikuti Kursus Penternakan Ikan Keli..Jadi, saya ingin bertanya…pada tahun 2014, bila akan diadakan kursus ternakan ikan keli. Area Lembah Klang.. or Perak…Klau ada bleh sms saya no hp 0132857988 atau email khairul88.anuar@gmail.com – Khairul Anuar

    Posted by Khairul Anuar | Januari 8, 2014, 12:33 pm
  67. assalamualaikum..sy ingin mendalami n mengikuti kursus ini..dlm bln 6 nie.

    Posted by nasrul nasir | Mac 18, 2014, 2:37 am
  68. no sy.0164101235
    email..mohamadnasrul123@gmail.com
    area seLangor..

    Posted by nasrul nasir | Mac 18, 2014, 2:40 am
  69. Keli Selatan (JB)

    Benih ikan keli afrika kacukan bunga

    2 – 2.5 inci dari 0.065 sen (30,000ekor ke bawah)
    2 – 2.5 inci dari 0.055 sen (30,000 ekor ke atas)

    Penghantaran disediakan dan bayaran boleh dirunding berdasarkan kuantiti dan tempat.
    Harga adalah kadar semasa, sila SMS, WhatsApp atau Call untuk berbincang lebih lanjut.

    Keli Selatan : 019-7272344

    Posted by keli selatan | Mac 24, 2014, 4:41 pm
  70. Assalamualaikum sy pembekal benih keli dari keningau sabah sy asal daripada indonesia(jawa)
    Setakat ini sy produksi bibit dalam 80-100 ribu sebulan.InsyaAlloh pertengahan bulan jun ini saya akan produksi dalam jumlah banyak 300-500ribu bibit 1-3inch sesiapa berminat boleh memesan kepada saya agar sy boleh menyiapkan bibitnya.apabila ada yg berminat kursus pembenihan pun sy boleh ajar cara-caranya.sms/call 012 804 2335 Pray

    Posted by Pray ray | Mei 30, 2014, 11:33 pm
  71. salam kursus 2014 masih ada ka?saya berminat

    Posted by fatimah | Ogos 2, 2014, 2:42 pm
  72. Minta tolong dapatkan maklumat Kursus menternak ikan air tawar n udang kertas di sabah. Pls cal me at this no 0167117470 tq

    Posted by dyno | September 13, 2014, 12:32 am
  73. Assalam,tolong berikan tarikh terdekat kursus dan tempat kursus.wasallam

    Posted by azmi bin hi salleh | September 18, 2014, 11:53 am
  74. Nak tahu macam mana belah ikan keli

    Posted by william | September 22, 2014, 1:23 pm
  75. kursus pembenihan ikan keli akan di ada kan…bila2 masa boleh datang kursus…di sungai petani kedah…tel 0189170305

    Posted by mat keli | Oktober 8, 2014, 5:10 pm
  76. Mohon untuk mengikuti kursus penbenihan ikan keli..selepas 20/12/2014

    Posted by Hasirin bin yusin | November 25, 2014, 5:58 pm
  77. saya berminat memyertai khursus ternakan ikan,bila2 masa,jikalau ada hubungi saya 0123881445

    Posted by mohd firdaus | Mac 6, 2015, 7:42 pm
  78. saya berminat memyertai khursus ternakan ikan,bila2 masa,jikalau ada hubungi saya 0123881445 area kajang

    Posted by mohd firdaus | Mac 6, 2015, 7:44 pm
  79. asalamualaikum…. sy berminat mengikuti kursus menternak ikan keli,,jadi sy nk tanya pada tahun 2015 , bila akan diadakan kursus tersebut.. kalau ada blh msg sy ke no 0196227395,,

    Posted by MOHD FIRDAUS BIN MAIMIN | April 21, 2015, 9:05 pm
  80. utk tahun ni brp haribulan

    Posted by zulkarnain | Mei 5, 2015, 1:51 am

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 34 other followers

%d bloggers like this: