Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

Gambar kursus-kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli

102_3061

102_3065

102_30753

102_30692

BERMINAT SILA HUBUNGI : 019-236-1080 ( syukrilan ).

Komen-komen
  1. Shah berkata:

    Salam..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan April 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan April ini.Saya berminat.

    Sekian .
    Terima KAsih
    Mohd Shahreen Hj Saikhani
    0122574058

  2. hj din berkata:

    ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4 ini..hp 0129011678

  3. hafizi berkata:

    salam. bulan 5 ada tak kursus pembenihan n penternakan keli ni. kalu ada tolong sms saya 012-2687549. hafizi

  4. Mohd Hamdan berkata:

    Saya ingin sertai kursus penternakn ikan keli bulan 4-5 ini..

    hubungi saya
    012-6347835
    email : hamscleo@yahoo.com

  5. abu ubaidah berkata:

    saya ingin menyertai kursus penternakan ikan keli nie, saya nak yang kalau boleh kursus dalam bulan 5-6
    tolong inform jika ada 019-4424658

  6. azuri berkata:

    Boleh berikan tarikh kursus pembenihan ikan keli untuk bulan May dan June.

    Terima kasih

  7. shahril berkata:

    saya berminat untuk menyertai kursus yang dianjurkan oleh pihak tuan.sila hubungi saya di nombor 0126695425

  8. Siva berkata:

    Salam Sejahtera..
    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh terkini Kursus pada Bulan Jun ini.Saya berminat.

    Sekian…
    Siva
    016-2057326

  9. ALIAS berkata:

    saya berminat untuk menyertai krusus yang krusus peternakan ikan keli,adakan diadakan krusus pada bulan JUN. jika ada boleh hubungi saya 017 6176040

  10. eliana elias berkata:

    salam.. saya baru je abes degree dan sgt berminat untuk menyertai kursus ikan keli nih memandangkan kt kampung mak saye ade 1 kolam terbiar… so, sy bercadang nak join kursus pada bulan jun 2009 nih.. sila email sy tarikh, mase, dan tempat serta segala maklumat yg terperinci mengenai kursus ini.terima kasih..

  11. RAMDAN SERAN berkata:

    kursus di sabah bila diadakan

  12. jiwa berkata:

    saya berminat untuk menyertai kursus peternakan dan pembenihan ikan keli, pada bulan JUN atau bila-bila tahun 2009. jika ada boleh hubungi saya 0125963619

  13. yana berkata:

    Saya berminat untuk sertai Kursus Ternakan Keli…Agak2nya bila lagi akan diadakan dalam bulan Jun 2009 ini di daerah gemas.Jika ada boleh tak pihak tuan emailkan pada saya Tarikh dan tempat terkini Kursus pada Bulan Jun ini.

  14. faisal berkata:

    bila kursus akn diadakan di negeri sembilan?
    jika ada sila hantarkan tarikh,tempat dan masa kpd saya…

  15. ima berkata:

    suami saya juga berminta hendak menyertai kursus penternakan ikan keli..boleh pihak tuan hantarkan email jadual kursus bagi bulan jun secepat mungkin??

  16. NOR EMEROS ROSLE berkata:

    saya dan suami berminat nak menyertai kursus penternakan ikan keli ni…boleh berikan kami jadual-jadual kursus yg akan diadakan sepanjang thun 2009. kalo boleh yang berdekatan sekitar selangor..
    terima kasih..
    sila hubungi saya di 013-7278178 (amy) atau 019-3080159 (Herman)

  17. benihkeli berkata:

    Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada:

    Tarikh: 14.06.2009 ( Ahad ).

    Tempat : Bangi< Selanor.

    Yuran : Rm 250.00 Seorang .

    Berminat sila hubungi : 0126785878 ( syukrilan ).

    • Amir Erfan berkata:

      Berapa lama kah kursus ini?

      • Pak Lah berkata:

        saya pak lah dari kdiang ingin menyertai kursus pembenihan keli bila agaknyanya akan diaddakan lagi kalau ada jadualnya lagi bagus poleh programkan. di jitra adakah kursus dijalankan.

        kepada siapa saya nak hubungi

        terima kasih
        rigard

  18. aa berkata:

    sy bminat dgn kursus ini. bole bg sy info yg lbih teliti mngenai kursus yg akan di adakan ini.

  19. rizal berkata:

    sy ingin menghadiri kursus ini,boleh ke sy dpt kn tarikh kursus utk bulan jun dan julai..terima kasih

  20. mohd sollehuddin berkata:

    saya sangat berminat dengan khusus ternakan ikan keli,,jika ada bagitau saya..no saya 0172139011

  21. Amir Erfan berkata:

    Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan keli ini , tolong hubungi saya di 018-3662674 jika ada kursus bila bila masa sahaja

  22. jan berkata:

    salam…..

    Saya berminat untuk menyertai kursus pembenihan dan ternakan ikan keli untuk bulan julai – ogos.Sebarang maklumat sila emailkan pada email saya:aziean86@gmail.com

  23. prandey berkata:

    saya berminat hendak mengikuti kursus penternakan dan penghasilan benih ikan keli ini.ada tak kursus ini dalam bulan 8-9..kalo ada boleh tolg emilkan saya or tel kat.0198915599 tq.

  24. tina jeffrey berkata:

    Berminat untuk mengikuti kursus ternakan & penghasialn benih ikan keli.

    Tolong email saya jadual yg terdekat

  25. nazri berkata:

    bila lagi akan diadakan kursus ternak ikan keli di negeri sembilan pada bulan julai ini. T Kasih.

  26. zul berkata:

    saya berminat menyertai kursus keli di kuala lumpur.sila email saya jadual yg terdekat.

  27. saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 nie ada tk kursus yg leh sy pergi kt perlis,kedah atau p.pinang nie??kalau ada tipon sy di 0174422651 tolong yer….

  28. Anuar bin Mohamed berkata:

    saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan secara aruhan,sekiranya ada..boleh tak hubungi saya 019-6297074…….

  29. Mohd Irwan Ghazali berkata:

    saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan air tawar,phone saya 0133185544 Shah Alam

  30. haziqah berkata:

    saya masih student and ingin menternak ikan keli….saya nak tahu jadual terkini dan tolong emailkan di email saya….
    haziqah_hamid@yahoo.com

  31. zaamrey berkata:

    saya berminat menyertai kursus keli nie..blan 8 atau waktu terdekat nie, ada tk kursus yg leh sy pergi kt kawasan Selangor nie??kalau ada tipon sy di 0102664206 atau email zaamreymn@gmail.com

  32. mohd rizul berkata:

    saya berminat untuk mengikuti kursus ternakan ikan keli dalam bulan oktober ni, kalau boleh sekitar kawasan penang & kedah aje

  33. bleh saya dapatkan business plan untuk memeulakan perniagaan ikan keli

  34. erwan berkata:

    askom…
    sya ingin bertanya.. sekiranya sya mengikuti kursus ini..
    bagaimana dengan pasaran ikan keli tersebut..
    adkah pihak tuan yg akan memungut hasil setelah matang @ saya sendiri yang perlu mencari pasaran..
    sekian..

    • benihkeli berkata:

      Salam sejahtera kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan Keli Pada: Tarikh : 04.10.2009 ( Ahad ). Tempat : Batang Berjuntai, Kuala Selangor. Yuran : Rm 250.00 ( Seorang ). Berminat Sila msg Nama, Tempat Tinggal & No. Pone Ke No : ~ 012-6785878 ( syukrilan ). Ikan Kita Boleh Beli Namun Harganya Murah Sedikit Kita Akan Ambil. Layari Laman Maya : http://www.benihkeli.wordpress.com

  35. shahril berkata:

    salam…
    saye berminat untuk menyertai kursus ini..,
    bila ia akan diadakan dan berapa kos utk serta…?
    013-2642414

  36. nurul wahida binti shamsuddin berkata:

    saya ingin menyertai khusus penternakan ikan keli. bolehkah saya mengetahui bila khusus ini akan dijalankan lagi

  37. hanie berkata:

    tak ada kursus keli di kawasan johor ke? saya berminat untuk menyertai kursus ternakan keli

    • benihkeli berkata:

      salam kami akan mengadakan Kursus Ternakan & Pembenihan Ikan keli Pada :

      Tarikh : Setiap hari ahad.

      Tempat : Kuala Selangor Sahaja.

      Yuran : rm 250.00 ( seorang ).

      Berminat sila msg saya : 0126785878 ( syukrilan ).

  38. man kepap berkata:

    salam..selain hari ahad,ada tak??dan selalunya berapa kali seseorang tu patut menghadiri kursus seperti ini??

  39. farikh berkata:

    Salam… saya berminat utk mengikuti kursus pembenihan & palet rumusan.
    bila jadual kursus bagi dis09 & jan10 di adakan?
    tq reply

  40. Shuhairil berkata:

    Assalamualaikum…

    Saya nak tanya, ada tak plan untuk kursus pembenihan kat Kedah untuk tahun 2011…

  41. mohd nizam b.md noor berkata:

    assalamualaikum
    saya nak tnye kursus ternakan ikan keli utk bulan april ada x..bila..lokasi..saya tinggal kat bdr tun razak..tq

  42. Nor Hazman b Mazlan berkata:

    Saya berminat untuk menghadiri kursus penternakan ikan keli yang dianjurkan oleh pihak Tuan. Harap dapat beri maklumat lanjut tentang jadual kursus tersebut untuk sepanjang tahun 2011. Saya berasal dari Ampang, KL. Terima kasih. Tel. : 012-785 5033

  43. Lan berkata:

    sesiapa yang beminat untuk belajar pembernihan ikan air tawa boleh datang ke KP AQUATIC & MARKRTING. Kami menyediakan kursus pembernihan ikan air tawar…….membincangkan masalah yang di hadapi oleh penternak kami boleh cuban membantu….hubungi saya Lan di 019 2099806 /019 2870189

  44. Mohamad berkata:

    saya sangat-sangat berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli. Boleh tak pihak tuan menghubungi saya untuk kursus pada bulan 9.2011. No. tel saya 0124487195

  45. Nakal Syafiq berkata:

    sy ingin mngikuti ksus yg d twarkan,tp adkah kusus ini d buat d kota bharu kelantan

  46. BERMINAT MENYERTAI KURSUS PERTENAKAN IKAN KELI

  47. saya berminat untuk menyertai kursus menternak dan benih ikan keli..Sesiapa yang ada menjalankan kursus tersebut sila hubungi atau tinggalkan maklumat ke 019-3766100 (wan)

  48. Nurdin Danur berkata:

    Asllkum.saya berminat menyerti kurusus pertenakan ikan keli bila di ada kan di p.penang

  49. adam bin abu bakar berkata:

    kursus di johor bahru ada x..
    saya berminat nak sertai kursus ini

  50. wan berkata:

    sy student kt perlis..ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat d perlis? sgt2 berminat..mintak tolong sgt2…asap..(0148344120)

  51. acong berkata:

    salam ade x kursus pembenihan ikan air twr yg dijalan kan pd hari2 cuti ( sabtu/ahad) bertempat kl/ selangor? sgt2 berminat nak belajar…

  52. faizal hashim berkata:

    salam……..sy ingin dptkn kursus ikan keli/ikan air tawar,boleh emelkan jadual kursus/ bayaran pendaftaran/tempat kursus dll pasai kursus…dlm perancangan nk mengusahakan bisnes nie……( emel : matjai85@yahoo.com @ tel: 017451 7630 ) terima kasih…….

  53. ida berkata:

    mcm mana nnk sertai krusus penternakan?

  54. zarifah binti jahaya berkata:

    As salam,

    Saya berminat untuk mengikuti kursus pembenihan ikan keli.
    Bila akan diadakan?
    No. te. 012-4438024

    terima kasih.

  55. fendy berkata:

    sy berminat nk g kursus ternakan keli . . kalo ade kursus taun ni bg taw sy k . . ni no sy 0178472556

  56. Harun Yaakob berkata:

    saya berminat untuk menternak ikan keli.. harap dalam bulan oktobr 2012 harap emel jika ada kursus nanti.

  57. ariffin b abas berkata:

    saya hendak tanya berapa bayaran masuk kursus menternak ikan keli,tempat kursus dan berapa lama, email saya

  58. mary tan berkata:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di tawau, sabah.
    mary tan 017-863-4152

    • benihkeli berkata:

      saya tak pernah buat kursus di sabah dan sarawak…cuba google di internet mungkin ada yg buat kursus ikan keli di sana.

  59. johny berkata:

    bila ada krusus pembenihan keli 2013””kalau ada hubungi saya 0195322809 joh

    • benihkeli berkata:

      Makluman…kursus sudah lama ditangguhkan dan mungkin tak ada lagi kursus diadakan, sekarang saya memfokuskan bagi pengeluaran ikan keli, saya nasihatkan agar tuan/puan belikan sahaja benih ikan keli bagi memulakan penternakan ikan keli, untuk menghasilkan benih ikan sendiri memang agak sukar, ini pengakuan ikhlas saya, jadi memang jadi tapi tak banyak benih yang hidup, untuk menjalankan kerja2 pembenihan ikan keli yang sebetulnya kita perlu ada banyak kemudahan seperti, tanah yang mempunyai sistem air yang baik dan berpasir. maaf ini cuma saranan saya sahaja dan tidak ada niat saya untuk menakutkan perjuangan baik encik dalam menghasilkan benih ikan sendiri. saya juga mengalami kesulitan sebegini.

  60. anasmj berkata:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

  61. khairul anasmj berkata:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

    • azrul berkata:

      klu saya nak dapat kan pallet untuk ikan keli (katak). boleh sms pada berapa harga untuk setiap 20kg. klu boleh dapatkan pallet katak sms saya :- 013-3434427

  62. nizam berkata:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan atau terngganu..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139608609 – nizam

  63. fais berkata:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di terngganu..klau ad bleh sms sy no hp 0145007834-fais

  64. nizam berkata:

    nizam on Mac 25, 2013 at 1:47 pm said:

    sya berminat nak ikut kursus ternak ikan keli. klau boleh di kelantan, terngganu, selangor n.sembilan atau melaka..klau ad bleh sms sy
    no hp 0139085454 atau email nzam_10@yahoo.com – nizam
    Reply ↓

  65. kamarul zaman berkata:

    di kawasan johor dimana lokasi untuk menyertai kursus dan pembelian induk keli…spesifik nya batu pahat kluang…

  66. Khairul Anuar berkata:

    As Salam & Salam Sejahtera…Saya berminat untuk mengikuti Kursus Penternakan Ikan Keli..Jadi, saya ingin bertanya…pada tahun 2014, bila akan diadakan kursus ternakan ikan keli. Area Lembah Klang.. or Perak…Klau ada bleh sms saya no hp 0132857988 atau email khairul88.anuar@gmail.com – Khairul Anuar

  67. nasrul nasir berkata:

    assalamualaikum..sy ingin mendalami n mengikuti kursus ini..dlm bln 6 nie.

  68. keli selatan berkata:

    Keli Selatan (JB)

    Benih ikan keli afrika kacukan bunga

    2 – 2.5 inci dari 0.065 sen (30,000ekor ke bawah)
    2 – 2.5 inci dari 0.055 sen (30,000 ekor ke atas)

    Penghantaran disediakan dan bayaran boleh dirunding berdasarkan kuantiti dan tempat.
    Harga adalah kadar semasa, sila SMS, WhatsApp atau Call untuk berbincang lebih lanjut.

    Keli Selatan : 019-7272344

  69. Pray ray berkata:

    Assalamualaikum sy pembekal benih keli dari keningau sabah sy asal daripada indonesia(jawa)
    Setakat ini sy produksi bibit dalam 80-100 ribu sebulan.InsyaAlloh pertengahan bulan jun ini saya akan produksi dalam jumlah banyak 300-500ribu bibit 1-3inch sesiapa berminat boleh memesan kepada saya agar sy boleh menyiapkan bibitnya.apabila ada yg berminat kursus pembenihan pun sy boleh ajar cara-caranya.sms/call 012 804 2335 Pray

  70. fatimah berkata:

    salam kursus 2014 masih ada ka?saya berminat

  71. dyno berkata:

    Minta tolong dapatkan maklumat Kursus menternak ikan air tawar n udang kertas di sabah. Pls cal me at this no 0167117470 tq

  72. azmi bin hi salleh berkata:

    Assalam,tolong berikan tarikh terdekat kursus dan tempat kursus.wasallam

  73. william berkata:

    Nak tahu macam mana belah ikan keli

  74. mat keli berkata:

    kursus pembenihan ikan keli akan di ada kan…bila2 masa boleh datang kursus…di sungai petani kedah…tel 0189170305

  75. Hasirin bin yusin berkata:

    Mohon untuk mengikuti kursus penbenihan ikan keli..selepas 20/12/2014

  76. mohd firdaus berkata:

    saya berminat memyertai khursus ternakan ikan,bila2 masa,jikalau ada hubungi saya 0123881445

  77. mohd firdaus berkata:

    saya berminat memyertai khursus ternakan ikan,bila2 masa,jikalau ada hubungi saya 0123881445 area kajang

  78. MOHD FIRDAUS BIN MAIMIN berkata:

    asalamualaikum…. sy berminat mengikuti kursus menternak ikan keli,,jadi sy nk tanya pada tahun 2015 , bila akan diadakan kursus tersebut.. kalau ada blh msg sy ke no 0196227395,,

  79. zulkarnain berkata:

    utk tahun ni brp haribulan

  80. MUHAMMAD QHAIRUM MUZAMILL BIN ABDULLAH berkata:

    SAYA MEMBUAT PEMBENIHAN IKAN KELI DI KAWASAN ALOR SETAR..KEPADA PENGUSAHA IKAN AIR TAWAR YANG MEMERLUKAN BENIH IKAN KELI DAN TILAPIA MERAH,BOLEH HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0134122305 QHAIRUM..HARGA BERPATUTAN

  81. Ahmad bin Din berkata:

    Saya mohon, mendptkan kursus menternak dan membenihkan ikan keli, jika ada mohon hubungi saya di talian 0134880374@0124350374. Terima Kasih

  82. zulkifli Amin berkata:

    salam….saya berminat untuk ikuti kursus ternakan ikan keli pada penghujung 2015 atau awal 2016. kalau ada tolong bgtau saya sms/call 018-2267206 Zulkifli
    Saya tinggal di Hulu Selangor.
    Tkasih.

  83. gubin bin yompoom berkata:

    boleh saya tanya?untuk krusus ternakan/pembenihan ikan air tawar ada kah.saya ingin mengikuti krusus tersebut dengan segera.terima kasih.
    0148532275/0198125029-gubin

  84. Shamsuri bin Muhamad Yusoff berkata:

    saya berminat ikuti kursus ternak ikan keli tahun 2015/2016 dalam tangki simen di area kedah, tlg info saya sham 0124117407 sungai petani

  85. Dangkan berkata:

    Salam 1 Malaysia,
    Saya berminat untuk menyertai krusus.
    Sila lampirkan jadual /tarikh.

    Tq
    Mr Dangkan
    011-11667075

  86. nordin pen berkata:

    tolong inform saya bila lagi ada buat kursus ini… 0168190337

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s