//
Hubungi Kami

SNR AGRO ENTERPRISE

No.29b, Kg. Tun Abd. Razak,

44000 Kuala Kubu Bharu,

Hulu Selangor, Selangor Darul Ehsan.

Phone :  019 236 1080  ( syukrilan ).

Email: syukrilan@yahoo.com

benih-keli1

Ni gambar saya gan anak saya, nama saya syukrilan, kerja sebagai badan beruniform. menjalankan perniagaan ternakan keli sudah hampir 6 bulan sebagai perniagaan di masa lapang menampung kehidupan keluarga.

Tujuan saya mewujudkan Laman Blog ini adalah ingin mencarikan pendapatan sampingan, di samping Laman Blog ini juga boleh di jadikan tempat rujukan kepada penternak-penternak keli yang baru dan yang sudah bergelar otai-otai.

Selain dari itu saya juga menyedikan berbagai-bagai perniagaan kepada anda semua. Sebenarnya hidup di dunia ini kita perlu mencari pelbagai-bagai perniagaan untuk meneruskan hidup yang semakin mencabar ini.

17

Ini dia isteri saya, gambar ini diambil di sungai peretak, kuala kubu bharu,selangor.

Sila lihat Laman Blog Perniagaan yang anda suka..

1. http://www.syukrilan.wordpress.com ( Lintah )

2. http://www.burungwalit.wordpress.com ( Industri sarang burung walit ).

Alamat Projek saya :

No.29b, kg. tun abdul razak, 44000 kuala kubu bharu, hulu selangor, selangor darul ehsan.

Pone :  019 236 1080  ( syukrilan ).

No.Tel Baru : 012-9438140 ( syukrilan ).

e-mail201

Email : syukrilan@yahoo.com

Banyak site saya tak sempat nak update sebab sibuk dengan ikan keli, harap maklum.

4. Ikan Keli – http://kelikkb.blogspot.com/ ( Blog Baru Saya )

page_construction1

Perbincangan

54 thoughts on “Hubungi Kami

  1. cari
    benih ikan puyu

    Posted by ahmad fuad abd hadi | April 22, 2009, 11:39 am
  2. saya brminat sgt untuk menternak ikan keli tlg bg saya tip mcm mana untk sy mulakan perniagaan ni… sy juga sentiasa terlepas hadiri kursus..

    Posted by yus | Mei 19, 2009, 2:06 pm
  3. Nanti saya emailkan….
    syukrilan@yahoo.com

    Posted by benihkeli | Mei 20, 2009, 4:18 pm
  4. Syarikat kami ada menjual tangki ikan fiber. Jika berminat boleh hubungi kami di talian 03-4023 0115.

    Posted by BFR | Mei 25, 2009, 5:22 pm
  5. Saya sedang mencari pembeli ikan keli .Jika berminat boleh hubungi saya di talian 012-5963619

    Posted by jiwa | Jun 17, 2009, 1:26 pm
    • Kami mencari pembekal untuk produk laut dan air tawar dalam kuantiti yang banyak untuk setiap bulan iaitu sekurang-kurangnya 10 ribu setiap bulan.Jika anda adalah pengusaha/pemborong produk seperti pelbagai jenis ikan laut dan air tawar dan produk lain yang berkaitan sila hubungi kami di n.azliza79@gmail.com

      Posted by azliza | September 13, 2009, 10:54 pm
      • kami ada pembekal ikan laut dan air tawar kalau berminat boleh hubungi sy di 014-7349491 atau email sy di fizie_gmi@yahoo.com

        Posted by Mohd Hafiziz | Mac 22, 2013, 2:19 pm
      • Salam..sy penternak ikan merah,kerapu dan siakap dalam sangkar dr Kedah..jika berminat contact saya

        Posted by Zafrullah Abd Rashid | Ogos 6, 2013, 3:24 am
      • saya penbekal ikan laut dan ikan air tawar hubungi 0148364286

        Posted by asrak | Mei 8, 2014, 6:07 am
      • Masih mencari bekalan ikan laut??boleh berhubung di 0149503432 khairus. Dari kuala kedah dan dijamin segar..trima kasih..

        Posted by khairus | Oktober 19, 2014, 2:28 pm
  6. qhaila ent-pembekal pelbagai tangki-fibre/poly/plastik,
    harga boleh runding
    berminat call-0125598293-hamdan atau layari http://qhaila.webs.com

    Posted by afiqdwish | Julai 13, 2009, 2:19 pm
  7. sape ada keli 3-4 ekor sekilo?

    Posted by LAN | Ogos 28, 2009, 11:42 pm
  8. saya dari Brunei, sedang mencari sejumlah besar anak-anak ikan air laut,kurapu,ikan puteh,ikan merah,siakap etc

    pls contact me Airel at +6738115400 / qwinkz@hotmail.com

    Posted by Airel | Ogos 31, 2009, 11:12 pm
  9. assalamualikum….

    saya menjual anak benih keli saiz 1-2 1/2 RM0.035, 2 1/2 – 3 RM0.10 dan 3-4 RM0.15 per ekor…

    ikan keli 100 % pallet ambil secara borong RM3.50. secara bukan borong RM5.00 PER KG… bekalan ada lebih kurang 15 tan.

    Selain itu juga palet RM49.00, Mug ball u kolam ikan, em…..

    sebarang urusniaga atau pertanyaan boleh hubungi linda 019-6763617

    harap penternak yang lain jaga harga pasaran dan bagi makanan yang halal…..

    sekian terima kasih…….

    Posted by AZLINDA | Oktober 6, 2009, 6:00 pm
  10. sy ada anak ikan keli sebyk 21 ekor sy ingin menternak dan membekal ikan 2 tp sy tidak tau mcm mana nk lakukan.blh ajar sy?

    Posted by hafizh | Oktober 27, 2009, 11:40 am
  11. sedara bolh tolong saya carikan pembekal benih baung tak… kalu bolh yg dekat perak… klu takda kat luar perak pun bolh lah… tQ kalu nak sms ni no pon saya 0166650174

    Posted by khairul | Oktober 29, 2009, 11:27 pm
  12. mcmn nk dptkn kanvas utk bela ikn keli..brp harga nya mengikut saiz?

    Posted by fairuzi | November 3, 2009, 7:08 pm
  13. Salam, saya dari Johor Bahru, Johor sedang mencari pembeli ikan keli di kawasan Johor Selatan. Berminat e-mail ke : nandec_64@yahoo.com atau hub. : 016-7319415

    Posted by Adnan Nordin | November 22, 2009, 3:22 pm
  14. saya menternak ikan puyu dan kini mencari pembeli. Berminat hubungi saya – 016-5591417 atau email: vjrtdg@yahoo.com.sg

    Posted by nathan | November 30, 2009, 12:23 am
  15. saya mempunyai benih ikan keli bersaiz 4 inci dengan jumlah yang banyak, dan sekarang saya mencari pembeli-pembeli benih ikan keli..
    harga mmg sangat bepatutan,
    xpercaya boleh cuba dulu.
    pada siapa yang berminat boleh contact
    saya di no. 012 3095978 @ email sldesaresources@gmail.com..
    insyallah, cuba dulu…

    Posted by solihin | Disember 9, 2009, 5:10 am
  16. ada sesiapa nk beli ikan keli 1kilo 3.50,tlng hubungi sy dgn segera 0176028343 SKRG!!!!

    Posted by khairudin | Januari 14, 2010, 6:19 am
  17. saya menternak ikan puyu dansaya sedang cari pembeli pada hujung bulan februari.berminat hubungi saya 013-2577030

    Posted by megaa | Januari 18, 2010, 5:15 pm
  18. salam..sy bru nk berjinak2 dlm bidang ney…blh tlg bg pabduan cm pelan perniagaan,mane nk cari benih berkualiti,makanan,modal permulaan,eyc

    mekasih

    Posted by nami | Mei 21, 2010, 1:51 am
  19. Tangki Ikan Fibre, Filter Fibre untuk keli, tilapia, udang, kap/koi dsbnya… banyak pilihan dengan harga yang sangat menarik, saiz 20 kaki diameter pun ada. Layari http://www.terajufibre.webs.com atau 012-5216388

    Posted by Fazil Ahmad | Ogos 17, 2010, 5:40 am
  20. saya tengah cari ikan keli di kuching.sila hubungi saya di hp 0146827840.

    Posted by michael | Ogos 24, 2010, 7:52 pm
  21. Sesiapa Yang Berminat Nak Menyambung Menternak ikan Keli Yang Hampir Matang Tolong Hubungi Saya Ditalian 0133195699-Khairul Kerana Saya Dah Malas Nak Menternak Lagi.Lokasi Di Felda Bukit Besar Johor.Pernah Diwawancarakan Di Malaysia Hari Ini Dan Juga Wanita Hari Ini.Akan Datang Di TV1 Jam 6ptg Pada 17/11/2010.Harga Boleh Dirunding Dan Jumlah Ikan Keli Sebanyak 25000 Ekor.Pengangkutan Sendiri.Harga Pembukaan Ialah Rm2.20 Sekilo.Sekian Terima Kasih.

    Posted by Muhammad Khairul | November 16, 2010, 8:45 pm
  22. salam,sesiapa yang berminat untuk membeli benih keli sila lah hubungi saya,0123745310,lan,saiz:2 inci rm 8 sen,3 inci rm 10 sen

    Posted by lan | Februari 26, 2011, 6:13 am
  23. Salam…
    En Lan … org tua saya ada mengusahakan ikan keli di Kulim, Kedah … dia berpesan pada saya untuk berjumpa dengan En Lan untuk mendapat sedikit petua untuk membuat anak benih ikan keli … harap En Lan dapat membantu saya untuk perkara ini … apa-apa nanti saya akan call En Lan di no talipon yang tertera ..

    Zamri
    Kulim Kedah
    [ zamri_murad@yahoo.com ]

    Posted by Zamri Murad | Oktober 31, 2011, 10:51 am
    • saya boleh bantu namun en zamri menghadapi masalah tersebut, tapi saya tahu masalah dari segi mana en maksudkan…?? pembenihan ikan keli, atuhan,pemakanan..?? sekiranya tidak keberatan boleh send msg kepada saya di no tel : 019-236-1080 ( syukrilan ).

      Posted by benihkeli | Oktober 31, 2011, 5:42 pm
      • Salam ..
        Dalam bulan Jan 2012 nanti saya akan berjumpa En Lan untuk perkara diatas …antara petua dan nasihat yang saya akan dapatkan dari En Lan adalah :-

        1- Cara nak mengenali ikan keli jantan dan keli betina
        2-Bahan untuk suntik keli betina
        3-Keluarkan sperma keli jantan
        4-Setelah selesai pembenihan .. cara untuk menjaga

        dan seterusnya … jumpa lagi ..

        Posted by Zamri Murad | November 30, 2011, 4:21 pm
      • maknanya encik nak berkursus lah ni…insyaallah boleh..buat masa sekarang ni musim hujan proses pembenihan ikan keli terpaksa ditangguhkan dulu…kita nak biar cuaca itu panas lah baru sesuai buat pembenihan ikan keli….

        ________________________________

        Posted by benihkeli | Disember 1, 2011, 6:18 pm
  24. assalammualikum kepada penternak ikan keli atau ikan puyu saya ada menjual makanan ikan keli dan puyu berasaskan daging ayam.lembu.kambing harga rm 39.00 untuk 18>20 kg boleh hubunggi saya 0163448990 jani,, daging ikin tambah sedap dan air tidak berbau hanyir,,

    Posted by jani | November 21, 2011, 2:18 pm
    • En Jani berada dimana sekarang ? Dikawasan Lembah Kelang kah atau di kawasan saya [Kulim, Kedah]

      Sekiranya saya perlukan bekalan tu .. adakah boleh saya dapatkan di kawasan saya ??

      Posted by Zamri Murad | November 30, 2011, 4:23 pm
  25. Sy menternak ikan air tawar talapia merah talapia gift puyu haruan patin dan keli..sebarang pertanyaan bleh hubungi sy 0192080311 farid ,lokasi selayang

    Posted by achik | Februari 16, 2012, 1:46 pm
  26. Benih ikan tilapia n keli di johor utk DIJUAL….

    Kg kopok baru, pasir gudang… 019 5144239 syah

    Posted by syah | Oktober 17, 2012, 7:13 pm
  27. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

    Posted by anasmj | Februari 15, 2013, 1:05 pm
  28. pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

    Posted by khairul anasmj | Februari 15, 2013, 4:30 pm
  29. Benih ikan air tawar utk DIJUAL…..keli, tilapia, puyu, haruan dll… dan anak ayam kacukan….

    Tempat :-): kg kopok baru, pasir gudang, johor…. 019 5144239 syah

    Posted by syah | April 2, 2013, 2:04 pm
  30. Tanah 2 ekar untuk disewa sesuai untuk aktiviti penternakan dan pertanian di TANAH UBAI, PEKAN PAHANG. Sila hubungi saya 0133798982

    Posted by ubay recources | April 12, 2013, 1:31 pm
  31. salam. saya. membekalkan benih keli pada harga murah 5 sen benih 2 inci. kepada Yang berminat boleh hubungi sharum 0194605157 . pendang. benih sentiasa ada.

    Posted by sharum | September 11, 2013, 2:56 pm
  32. ikan siakap sangkar anggaran berat 500g hingga 1kg,, area kota tinggi,, kuatiti dlm 500 ekor,, berminat bole call 0177381193

    Posted by ejam | Oktober 17, 2013, 5:19 pm
  33. Salam. saya membekal ikan air tawar dan ikan air masin seperti ikan keli, puyu, siakap, talapia, kerapu, bawal dan sebagainya. Yang berminat sila hubungi Mr.Chin 012-4033479

    Posted by Mr. Chin | Februari 18, 2014, 12:35 pm
  34. Saya pembekal ikan patin dan iksn keli…dan pebagai benih ikan air tawar berminat boleh coll 0148364286

    Posted by asrak | Mei 12, 2014, 7:59 am
  35. Saye pembekal ikan laut di kawasan terengganu berminat boleh coll 0148364286

    Posted by asrak | Mei 12, 2014, 8:03 am
  36. salam.. saya ada menjual bibit keli 1-2 inci dengan harga 30 sen per inci.. siapa berminat boleh menghubungi saya 01116503280.. saya available di area kota kinabalu sabah.. tq.. ;)

    Posted by Nurul | Mei 10, 2015, 6:56 pm

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 34 other followers

%d bloggers like this: