Ruang Iklan Anda

iklankan perniagaan anda disini dengan bayaran serendah Rm 50.00 setahun sementara stok masih ada..

perniagaan anda akan di iklan selama 24 jam sehari selama setahun walaupun anda sedang nyeyak tidur namun kedai anda di internit 24 jam beroperasi ini lah kekuatan di internit…

Laman blog ini di kunjungi seramai 39 hingga 89 orang sehari..tak mustahil anda juga pasti menerima tempahan disini…

Komen-komen
  1. Hamzah berkata:

    MAKANAN ORGANIK B1 UNTUK TERNAKAN KELI & LINTAH

    LINTAH

    Makanan lintah telah diproses dan terdapat unsur-unsur semula jadi yang dapat membantu dalam proses pembiakan Lintah, Terdapat banyak unsur semulajadi yang amat diperlukan oleh lintah, secara tidak langsung ia mampu menyihatkan dan mengaktifkan pembiakan lintah kepada tahap maxsimum.B1 juga mampu membuat lintah berada dalam keadaan tenang dan selesa semasa berada didalam kolam.Anda tidak perlu memberi Belut lagi sekiranya anda menggunakan B1, Belut akan membuat air didalam kolam menjadi keruh,busuk dan kotor,secara tidak langsung akan membantutkan proses pembiakan lintah.Manakala B1 akan membuat air menjadi bersih dan sihat,Tidak perlu menyalin air setiap bulan lagi.

    Mungkin anda pernah gunakan makanan yang seakan-akan sama macam kami dan jauh lebih murah dengan harga yang telah kami nyatakan. Diingatkan B1 tidak sama dengan makanan-makanan organik yang ada dipasaran.Kami merupakan pengeluar utama di malaysia,kajian telah dijalankan,hasil telah terbukti. 2 kg untuk 1000 ekor lintah selama 1 bulan, betapa murah dan menjimatkan.

    KELI

    Untuk ikan keli kadarnya adalah (2000 ekor untuk 1 beg B1) hanya sekali sahaja beri makan tahan sehingga 3 bulan iaitu sehingga boleh jual.Kaedah yang amat menjimatkan, menggantikan palet dan perut ayam.

    Makanan Organik di atas dijual dengan harga RM 75.00/ 5 kg (1 Beg = 5 Kg).

    * 2 kg Makanan Organik = 1000 ekor lintah
    * 5 kg Makanan Organik = 2000 ekor Keli

    * Makanan Organik B1 tahan untuk 3 bulan utk Ternakan Keli
    * Makanan Organik B1 tahan untuk 1 bulan utk Ternakan Lintah

    KEBAIKAN MENGGUNAKAN MAKANAN ORGANIK UNTUK TERNAKAN

    1) Jimat kos,tenaga dan masa
    2) Sudah mencukupi dengan hanya sekali memberi makanan organic B1untuk ternakan keli sehingga tuai hasil.
    3)Tidak perlu salin air tetapi tambah
    4) Tidak perlu mesin Oxsigen
    5) Menghasilkan keli yang bersih dan berkualiti
    6) Menghasilkan keli yang halal
    7) Air bersih dan tidak berbau
    8) Tiada proses grading (kerana tumbesaran sekata)
    9) Keuntungan yang tinggi
    10) Mengurang penggunaan makanan yang mempunyai bahan kimia.

    Wakil Penjual Kuala Terengganu

    Hamzah : 013-9913693
    W. Iskandar : 013-9262532
    Email : pembekalkeli@gmail.com
    Web : pembekalkeli.blogspot.com

  2. shahdan berkata:

    keli aku dah 6 bulan tak laku…saiz dah macam keli afrika…lagi sebulan terpaksa masukkan racun kasi mati semua..nyesal bela keli..

  3. Edy berkata:

    sy ada bekalkan baja booster organik utk ikan keli dan ternakan lain. dlm masa 10 hari besar 2 inci

    0146747601

  4. dtebuan berkata:

    program ternakan ikan berkelompok, lokasi di Meru Kelang. Minat nak join..hubungi, 0192450355

  5. Edy berkata:

    saya membeli keli yang tak laku saiz besar 2-4 ekor sekilo… harga rm2.50

  6. mr zuu berkata:

    buat bisnes parabola lg bagus.nak jd ejen pun boleh.sms 0179449714.

  7. reza berkata:

    saya ingin membeli keli matang, jika sesiapa yang boleh jual dengan harga RM2.60 sekilo saya setuju akan ikat kontrak untuk membeli 1 tan semggu saiz 4-6 ekor sekilo..jika berminat sila hubungi saya reza 0174317672 di mentakab pahang

  8. naquiyuddin berkata:

    saya ingin menjual ikan keli saye dalm usia 3bln ternak, 100% palet dgn harga 3.50rm sekilo..

    kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya 017-6101115

  9. Syaidali berkata:

    MENYEDIAKAN BEKALAN IKAN TERUBUK MASIN DALAM KUANTITI YANG BANYAK

  10. ifah berkata:

    sesiapa yang berminat untuk membeli ikan keli organik dari kolam kanvas sudah boleh di jual pada bile2 masa kawasan Bangi & Kajang.
    Keli halal makan 100% palet.
    Saiznya : 5-6 ekor sekilo.
    Harga : RM3.80/kg

    Sila hubungi 012-6308709

  11. Zul berkata:

    kepada pemborong keli, saya sedia membekalkan keli organik 100% pallet, bersih, halal dan sedap, berminat boleh hubungi saya 0133652477. Harga boleh dirunding.

  12. arman berkata:

    saya hendak menjual kolam kanvas terpakai saiz 8x15x3 sekali dengan bingkai besi di kampung Pulau Juar,kg,Gajah, Perak.satu kolam Rm500.berminat hubungi saya 012 5494318.

  13. nik berkata:

    Menjual ikan pekasam. Ikan lampam. salut beras goreng, RM5 sebungkus (3 hingga 4 ekor). Harga boleh runding. Kawasan Pelis, negeri lain pun boleh melalui pos. Jika berminat hubungi:
    En. Jaswari : 019-4109955

  14. nizam berkata:

    aku ada tong poly 30 buah untuk dijual murah murah
    siap sistem masuk ikan je
    aku pindah ke kolam simen dan tanah

    lokasi di klang gambar trngok di mudah.my bahagian business

    nizam 0173496533

  15. usahawanmuda berkata:

    tanam cili ker, limau ke, lagi ade untung.

    limau senang jaga pokoknya..

  16. zam berkata:

    Betul la aku dh buat ikan mcm2 untung cikit last skrg aku dh ada kolam n ladang limau n cili kau kt mana dtg la lawat ladang aku.

  17. mohd ajrudin berkata:

    sesiapa yg berminat utk membeli ikan kei matang dan juga benih ikan keli peralatan kolam kanvas hubungi kami 016652809.kami juga ada membekal stok ikan patin dan tilapia lokasi kami di melaka

  18. keli oh keli berkata:

    BEKALAN IKAN KELI HIDUP UNTUK PENANG,PERAK DAN KEDAH.
    HARGA BORONG: RM 3.50/KG

    Nama : En Azam
    Alamat perniagaan:Pusat Ternakan Keli Pulau Pinang,Kompleks Pengumpulan Ladang FAMA,Merbau Kudung, 13800 Sungai Dua,Pulau Pinang.
    Jenis perniagaan:Akuakultur
    Nombor telefon:0174548714
    Email (jika ada):defanbiz@hotmail.com
    Alamat web @ blog:http://kelipenang-aquamutiara.blogspot.com/

  19. shazwan berkata:

    SY MENJUAL IKAN KELI DENGAN HARGE 1K9 RM3,SESIAPE YG BERMINAT CONTACT SY SEGERE,017-2010513 AWAN,SY AREA KLANG SELANGOR…..

  20. Watie berkata:

    Salam, saya mencari pembeli ikan keli, harga RM 3.80 ke RM4.00, harga makanan lain pun semuanya dah naik, klu berminat hubungi talipon bimbit saya di no. 013-2083726. Terima kasih.

    • edy berkata:

      saya ingin beli dengan harga rm3.80 siap penghantaran.lokasi selayang bt caves.0192965089 edy.jika setuju.

  21. kit berkata:

    sesiapa yang mahu berjaya atau mengambil pengalaman pertama atau menambahkan tapak ternakan ikan keli tapi tidak ada lokasi penternakan, terdapat satu lokasi di Kuang Selangor (sebelah Sg Buluh) untuk disewakan termasuk 10 Tangki Ikan ( Sistem RAS ). Keterangan lanjut sila hubungi saya Encik Azra ditalian 0126618121. Harga boleh dirunding berdasarkan keadaan tapak ternakan.

  22. amir berkata:

    salam semua..saya pemborong keli di sekitar ipoh dan batu gajah…kepada penternak yg ingin jual sila hubungi saya .

  23. kamaruddin berkata:

    salam…. SAYA INGIN BELI SEMUA KELI YANG ANDA ADA…. SAYA PERLU BEKALAN YANG BANYAK…. BERTAN2 PUN SAYA SANGGUP AMBIL…. LAGI BAGUS KALAU DAPAT SUPPLY BERTERUSAN…. SAYA SANGGUP BELI DENGAN HARGA RM3…. LEH BINCANG LAGI…. CALL SAYA… 017-5365574

  24. kamal berkata:

    salam…
    saya perlukan ikan keli dalam kuantiti yang banyak. berapa pun kuantiti saya nak beli .
    lagi bagus kalau boleh supply secara berterusan. harga yang saya sanggup ambil RM3/kg. hubungi untuk bincang 017-5365574

  25. kamal berkata:

    salam… saya perlukan ikan keli…. berapa banyak pun saya akan ambil…. lagi bagus kalau boleh bekalkan secara berterusan… harga saya beli rm3/kg…. 017-5365574

  26. Lan berkata:

    sesiapa ingin membeli anak ikan sebarau , ketutu, keli, tilapia, kap jepun , lampam , puyu dan lain lain sila hubungi saya di 019 2099806 / 0192870189

  27. Lan berkata:

    Sesiapa ada beminat nak beli ikan benih ikan jelawat,kap jepun boleh lah hubungi saya di 019 2099806 / 019 2870189. benih ada siapa cepat dia dapat..

  28. kamal berkata:

    salam….. PROMOSI!!!! saya ada menjual ikan tilapia hitam gred C dengan harga murah…. RM2.50/kg…. call untuk bincang….017-5365574

  29. adisusilo berkata:

    kami jual induk betina siap telur…hub.kami 0146754680 segera..daerah kinabalu

  30. ayie berkata:

    ASALAMMUALAIKUM,,,,
    saya berminat untuk menyertai krusus ternakkan keli,dari membuat kolam(simin)(sangkar),benih,makanan,penjagaan keli,pendek kata dari A>Z lah,sesiapa yg ingin membantu untuk tunjuk ajar@memberi krusus blh hubungi saya 0136436426, @ Emel ayieto31@yahoo.com terimakasih,,

  31. amer berkata:

    Salam…saya memerlukan bekalan ikan keli sebanyak 3 tan setiap minggu…sila hubungi sy jika anda mempunyai bekalan tersebut…area johor bharu…012 781 3638…amer

  32. yus berkata:

    benih ketutu untuk di jual
    saiz 4′ – 8′
    RM 4
    untuk pertanyaan sila hubungi
    YUS 0175297805

  33. Pruagent Bob berkata:

    assalamualaikom
    saya pembekal benih keli & keli segar (5-6/sekilo).. lokasi kami di perak tengah tronoh, bagi pelangan luar perak , transport disediakan. sila hubungi kami 012 457 3391, 013 2581257, 012 523 4999

    • Jamil bin Mohamad Ali berkata:

      Salam Encik,
      Saya tengah mencari bekalan ikan keli (bukan jenis afrika) yang stabil. Saiz 5ekor/kg dan saya ambil sendir dan bayar tunai.
      Apa harga Encik ambil di ladang?
      Sila emel saya di ‘jamilmasa@gmail.com

    • jani berkata:

      saya ada jual makanan ikan keli atau puyu isi ikan lebih sedap sebab makanan ikan berasaskan daging bebas bahan kimia air tidak bau hanyir harga 39.00 untuk 18>20kg hubunggi saya jani 0163448990

  34. Saya ada bela ikan patin sangkar.Berat 3 ekor/kg harga RM8/kg.Gerenti halal, lokasi di sg. Perak di kawasan Parit, Perak.
    Berminat : hubungi 013-3885350/ 0146409533

  35. mil berkata:

    ikan keli untuk dijual 1kg rm2.80..rantau panjang kedah.hubungi 0174505591

  36. zainul berkata:

    salam… saya perlukan ikan keli matang saiz 5 ,6 ekor sekilo…. berapa banyak pun saya akan ambil…. lagi bagus kalau boleh bekalkan secara berterusan… harga saya beli rm3/kg…. 014-2470898 – zainul

  37. syah berkata:

    Benh ikan keli utk DIJUAL….

    KELI
    2 inci 6.5-8.5 sen
    3 inci 8.5-10.5 sen
    4 inci 13.5-15.5 sen

    TILAPIA
    1.5 inci 14-16 sen
    2 inci 18-20 sen
    2 inci + 22-24 sen

    Pelbagai jenis ikan air tawar..

    CAWANGAN : PASIR GUDANG, Johor…. PASIR PEKAN, KELANTAN…. SETIU, TGANU…. 019-5144239 syah

  38. shahdan berkata:

    Ternakan Udang Kara (Lobster) Air Tawar layari http://redclawlobster.blogspot.com

  39. ANGIE TAN berkata:

    ikan nila gift ada dalam bekalan 200kg dan ikan saiznya gred b dan c harga tolak rm12/kg dan masih boleh dirunding kalau borong semua sekali.Hubungi 0132957266 kalau berminat.

  40. noor azli berkata:

    saya menjual benih ikan keli pelbagai saiz di sepang,selangor. hubungi 0196386756 noor azli.(pembekal di perlukan)

  41. MAT berkata:

    BENIH GAHARU MURAH RM1.00
    SILA HUBUNGI 0105632437 MAT….
    DIBEKALKAN DENGAN POKOK LEBIH…

  42. zahari berkata:

    saya ada membekal makanan ikan keli, ikan patin dan sebagainya. kami mengunakkan daging burger sebagai makanan ikan untuk pembesaran ikan. jika berminat sila hubungi en. zahari 0193885013.GOMBAK

  43. zul berkata:

    sye ade menjual daging kisar dan roti reject sbgai makanan alternatif ikan keli..daging sekilo – RM 1 dan roti sekilo – RM 1.50..area perak..sbrng prtnyaan hubungi sye, zul 0176268357..=)

  44. Salam, saya ingin tahu ada tak senarai tuanpunya lembu liar atau lembu tembak di negeri Perak, kalau ada kat mana saya boleh dapatkan. Harap sapa2 dapat bagi info…sekian wassalam

  45. mussalman berkata:

    menjual benih kel,talapia dan patin

    keli..
    2 inci…. 6.2 sen
    3 inci…..8.2 sen

    talapia merah..
    2 inci…17 sen

    patin..
    3 inci.. 17 sen

    call…017-2189628 teluk intan perak
    juga ada em 1 liter rm10

  46. syah berkata:

    saya memerlukan keli dalam kuantiti yang banyak. 0125733593

  47. Calvinlks berkata:

    Saya Dari pahang Kuantan,Ada siapa2 minat beli ikan benih,boleh call saya atau email.0169214263/0146681368.email:Calvin.lks@hotmail.my.(kita Ada ikan benih keli,tilapia dan patin) harga lebih murah dari pasaran…

  48. anasmj berkata:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah…pmhantaran disedia kn..0195562744
    1inci rm 0.04
    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07 :-> :->

    pallet ikan keli dan talapia ada jual

  49. khairul anasmj berkata:

    pembekal benih ikan keli dan talapia kwsn sg petani kedah
    pnhntrn di sedia kn
    tel:0195562744

    pallet ikan keli dan talapia turut ada

    2inci rm 0.06
    3inci rm 0.07
    4inci rm 0.09

  50. zul keli gopeng berkata:

    assalamualaikum..kepada semua pembaca, saya ingin mencari perut ayam dalam kuantiti yang banyak..jika sesiapa yang mempunyai stok perut ayam diharap dapat menghubungi saya..kolam saya berada di gopeng perak..hubungi saya secepat mgkn untuk perbincangan..tq.. 017-6268357 -zul-

  51. Bagus bagus info. Pat pat nya nye.siapa cpt dia punya.ini peribahasa!!

  52. shahdan berkata:

    Saya penternak redclaw lobster air tawar ada membekal induk2 matang utk dibiakkan.jika anda berminat sila layari blog sy utk info lanjut.ternakan air tawar yg rendah kos makanan n pasaran yg baik.tk

  53. hamid berkata:

    Ingin tahu cara menghasilkan makanan alternatif? Hubungi saya bakri 0123858531

  54. hamid berkata:

    Saya ada stok tahi ayam 30ribu beg.berminat hubungi saya 0123858531

  55. razlan berkata:

    Mencari pembekal kolam kanvas disekitar ipoh perak.

  56. pak ngah berkata:

    Nk juai apa oi bg cpt kaya mluat aku kja ngn org.

  57. tan chin yong berkata:

    saya ada jual keli saiz 2-3inch dari UMS kota kinabalu. minat call atau sms say 012-4290558

  58. daus berkata:

    Saya ada membekal set kolam kanvas untuk ternakan ikan. 

    Set DIY termasuk kanvas gred A, rangka besi salutplastik tahan karat, joint dan tali pengikat kanvas.

    Set kolam amat sesuai untuk dijadikan hobi menternak ikan atau ternakan secara kecil-kecilan.

    Set kolam kanvas saiz 5 X 10 X 2kaki tinggi berharga RM450/set.

    Pembelian banyak akan diberi diskaun istimewa.rm450/set sahaja!! 

    sesuai untuk pelbagai jenis ikan seperti keli,tilapia, haruan, puyu, arowana, kelah, patin dan lain-lain.juga terdapat saiz-saiz lain mengikut permintaan.

    Hubungi: 012-3601230 untuk tempahan!!

  59. zam_png berkata:

    salam saya ada ikan haruan untuk di jual tetapi saya masih mencari pembeli kalau ada yang berminat boleh la call atau pun add facebook saya
    tel:0164832141
    ID fb:si penjual ikan haruan

    saya hanya pembekal kecil kecilan

  60. razzor berkata:

    salam semua… saya mencari pemborong ikan kap jepun,gold fish pelbagai jenis, guppy Dan beberapa lagi ikan hiasan… hubungi saya 0174558859(paduka razzor)
    Facebook : paduka.razzor@yahoo.com

  61. keli selatan berkata:

    Keli Selatan (JB)

    Benih ikan keli afrika kacukan bunga

    2 – 2.5 inci dari 0.065 sen (30,000ekor ke bawah)
    2 – 2.5 inci dari 0.055 sen (30,000 ekor ke atas)

    Penghantaran disediakan dan bayaran boleh dirunding berdasarkan kuantiti dan tempat.
    Harga adalah kadar semasa, sila SMS, WhatsApp atau Call untuk berbincang lebih lanjut.

    Keli Selatan : 019-7272344

  62. paduka razzor berkata:

    Salam all. Saya men Ari benih ikan kap jepun, Molly, guppy…

    pm me 017-4558859

  63. shahdan berkata:

    Salam…saya adalah pemborong ikan keli disekitar ipoh kuala kgsar dan taiping..sesiapa yg mahu jual sila email saya..saya biasanya beli dgn harga rm3.80 sekilo. Saya memerlukan sekurang2nya 2 tan seminnggu

  64. zul berkata:

    assalamualaikum..kepada semua pembaca, saya ingin mencari perut ayam dalam kuantiti yang banyak..jika sesiapa yang mempunyai stok perut ayam diharap dapat menghubungi saya..hubungi saya secepat mgkn untuk perbincangan..tq..
    0124433635

  65. Mohd Rahimi Rahmad berkata:

    Sy brminat untuk membeli anak benih ikan keli brukuran 2-3inch sebanyk 3000 ekor..sila nyatakn harga seeokor dan tmpt yg boleh en hantar..terima kasih

  66. Iqbalza bin misral berkata:

    Kami ada menyediakan kursus pempelajaran megahwinkan ikan keli :-
    @kahwin
    @bertelor
    @menetas
    @penjagaan benih
    Berminat email di iqbalzamisral@yahoo.com

  67. FAUZI berkata:

    sya mencari pallet untuk ikan keli.sila email ke fazuid_yusof99@yahoo.com sekiranya ada yg ingin menjual.
    Lokasi sekitar johor bahru diutamakan.terima kasih.

  68. Marianiza berkata:

    Asslm. Saya mencari pembeli ikan keli segar sekitar pulau pinanh. Bagi yang berminat sila whatsapp pn. Maria 0174130176

    Semua dialu-alukan

    Terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s